اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

آگاه‌سازی جوانان در زمینه عواقب اعتیاد ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت آگاه‌سازی جوانان و خانواده‌ها در زمینه عواقب اعتیاد تاکید کرد.

آگاه‌سازی جوانان در زمینه عواقب اعتیاد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اظهار داشت: امروز هیچ آسیبی به اندازه پدیده شوم اعتیاد موجب فروپاشی خانواده‌ها نمی‌شود که می‌طلبد مسئولان با آگاه‌سازی خانواده‌ها و به ویژه جوانان از گسترش پدیده شوم اعتیاد در جامعه جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید بیش از گذشته از خطرات و آسیب‌های مصرف مواد مخدر آگاه شوند تصریح کرد: تبدیل مواد مخدر سنتی به صنعتی آشنایی با این پدیده را مشکل‌تر کرده است که ضروری است هشدارهای لازم در خصوص مصرف مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط به جوانان داده شود.

امام جمعه ترویج و گسترش مواد مخدر سنتی و صنعتی را از نقشه‌های شوم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: اعتیاد تنها یک آسیب نیست چرا که این آسیب خود مشکلات بسیاری چون افزایش طلاق، سرقت، ورود افراد به زندان، پاشیده شدن کانون خانواده را به دنبال دارد.

دری‌‌نجف‌آبادی گفت: بی‌تفاوت شدن فرد معتاد نسبت به ارزش‌های دینی و الهی یکی از بدترین عواقب اعتیاد است که اثرات بسیار بدی به همراه دارد.

وی بر ضرورت توجه بیشتر نیروی انتظامی بر حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی در راستای جلوگیری از تردد قاچاقچیان تاکید و خاطر نشان کرد: تعقیب سرشاخه‌های باندهای قاچاق مواد مخدر امری مهم است که باید در این زمینه تلاش مضاعف کرد.

عزیزالله ملکی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی نیز گفت: ایران اسلامی برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر شهیدان و جانبازان بسیاری را تقدیم کرده که این موضوع بیانگر اهمیت و ثابت قدمی کشور در مبارزه با مواد مخدر است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول