اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی گتوند:

یک میلیارد تومان زکات در گتوند جمع آوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی گتوند از جمع آوری یک میلیارد تومان زکات از کشاورزان این شهرستان خبر داد.

یک میلیارد تومان زکات در گتوند جمع آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت‌الاسلام علی نظر ممبینی ظهر امروز در همایش زکات این مبلغ را مربوط به سال گذشته دانست و اظهار داشت: دولت نیز با پرداخت 470 میلیون تومان به اداره تبلیغات، سهم خود را پرداخت نمود.

وی تصریح کرد: این کمک‌ها را اداره تبلیغات اسلامی گتوند در قالب کمک‌هایی نظیر کولرگازی، فرش، سیستم صوتی و دیگر لوازم مورد نیاز به مساجد اهدا کرد.

رشد زکات در شهرستان گتوند

همچنین در این مراسم حامد اکبری مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان با قدردانی از همه کسانی که در بحث جمع آوری زکات فعالیت می‌کنند، گفت: خوشبختانه در پرداخت و جمع آوری زکات، استان خوزستان هم اکنون دارای رتبه بسیار خوبی است.

وی افزود: هر ساله شاهد بیشتر شدن پرداخت زکات در سطح استان و به ویژه شهرستان گتوند هستیم که از کمیته امداد گتوند و سایر نهادهایی که در این زمینه فعالیت دارند قدردانی می‌شود.

اکبری با بیان اینکه امسال دومین سالی است که این همایش بزرگ در گتوند برگزار می‌شود، ماحصل توجه کشاورزان، مردم و مسئولان را به این فریضه، رشد چند ده برابری زکات در شهرستان دانست و گفت: خیر و برکت پرداخت زکات توسط مودیان زکات با توسعه و ساخت مساجد در سطح شهرستان محسوس است.

کشاورزان به فریضه زکات توجه کنند

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری  نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این همایش ضمن بیان مصادیقی از آیات و احادیث وارد شده در خصوص فریضه زکات از مسئولان مرتبط با جمع آوری زکات در گتوند تشکر کرد و گفت: با توجه به جمعیت و زمین‌های کشاورزی محدودی که در شهرستان گتوند وجود دارد، مقدار زکات جمع آوری شده قابل تحسین است.

وی اظهار امیدواری کرد با ترویج فرهنگ زکات و کار تبلیغاتی در این زمینه، شاهد رشد بیش از پیش عمل به این فریضه واجب به خصوص در بین کشاورزان باشیم.

امام جمعه اهواز گفت: مشارکت و همکاری مردم در پرداخت و انجام این فریضه الهی نشان از تدین آنان به دین مبین اسلام است و امیدواریم که هر ساله شاهد حضور پررنگ‌تر و مشارکت بیش از پیش در این مسئله مهم باشیم.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول