اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

تلفات انرژی برق در زنجان 10 درصد برآورد شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان از کاهش تلفات انرژی در سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع در سال گذشته تلفات انرژی در استان زنجان 10.17 درصد برآورد شده است.

تلفات انرژی برق در زنجان 10 درصد برآورد شد

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با پنج درصد تلفات انرژی کمتر، وضعیت استان زنجان در این زمینه نسبت به سایر مناطق کشور مطلوب‌تر است.

وی با اشاره به اینکه سه سال پیش متوسط کاهش تلفات انرژی در حوزه برق در سطح کشور بیش از 23 درصد بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر متوسط کاهش تلفات در سطح کشور 15 درصد است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان وضعیت تلفات انرژی برق حدود سه سال پیش 14.7 درصد بوده است، اضافه کرد: در سال 89 میزان تلفات به 12.22 درصد کاهش پیدا کرده بود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته میزان تلفات انرژی برق در استان زنجان 10.17 درصد برآورد شده است، ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته توسط وزارت نیرو امسال نسبت به سال گذشته روند بهتری را در زمینه کاهش تلفات انرژی طی می‌کنیم.

کاظمی با بیان اینکه میزان بدهی شرکت توزیع برق استان زنجان به پیمانکاران در سال گذشته حدود 100 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: در سال جاری میزان بدهی‌ها 60 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته دفاع مقدس و دهه فجر نیز پروژه‌هایی توسط شرکت توزیع برق استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان با تاکید بر اینکه سالانه حدود 300 میلیارد ریال پروژه توسط شرکت توزیع برق استان زنجان اجرا می‌شود، اضافه کرد: این پروژه‌ها در مراحل مختلف به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسند.

وی یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای واحدهای مسکن‌ مهر در سال جاری نیز فراهم می‌شود و تاکنون هیچ‌گونه مشکلی از نظر زیرساخت‌های برق در واحدهای افتتاح شده مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول