اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز صنعت و معدن صورت می‌گیرد

برقراری ارتباط مردمی با سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول واحد فناوری اطلاعات سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از راه‌اندازی مرحله نخست سامانه جدید ارتباط مردمی این سازمان به مناسبت روز صنعت و معدن خبر داد.

برقراری ارتباط مردمی با سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباسی قنبری ظهر امروز در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به مزایای سامانه مذکور اظهار کرد: این سامانه به منظور پاسخگویی مناسب‌تر سازمان صنعت، معدن و تجارت ایجاد می‌شود.

وی، ارتقای سطح کیفی خدمات قابل ارائه به مخاطبان و تقویت هرچه بیشتر ارتباط سازمان با مراجعان و شهروندان را از دیگر مزایای راه‌اندازی سامانه مذکور عنوان کرد.

این مسئول، افزود: در این سامانه بخش‌های مختلفی برای انتقال نظرات، پیشنهادها و انتقادهای مراجعان و مخاطبان مختلف به سازمان در نظر گرفته شده که فهرست این موارد و توضیحات مربوطه به صورت بروشور تدوین شده و در ورودی‌های ساختمان‌های این سازمان در اختیار مراجعان قرار گرفته و نیز در سایت‌های سازمان  برای مطالعه در دسترس است.

وی تصریح کرد: کلیات این سیستم شامل برخی موارد نظیر نظرسنجی الکترونیکی در سایت سازمان و پست الکترونیکی جدید سازمان gilanimc@yahoo.com است.

قنبری، پیامگیر صوتی سازمان به شماره 3238888، سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره 30006057 را نیز از جمله امکانات این سامانه برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: مکاتبه پستی با سازمان به نشانی رشت-کمربندی شهید بهشتی کد پستی 64355-41958 به همراه صندوق‌های انتقادها و پیشنهادها در ساختمان‌های این سازمان و شماره تلفکس واحد روابط عمومی 4229404 به عنوان راه‌های سنتی انتقال موارد و نظرات به این سازمان همچنان مطرح بوده و مخاطبان می‌توانند از این طریق نیز استفاده کنند.

مسئول واحد فناوری اطلاعات سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، تدوین نتایج حاصله از بررسی و تجزیه و تحلیل نظرها و انتقادهای مخاطبان را به صورت ماهانه توسط روابط عمومی این سازمان را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و یادآور شد: این نتایج برای اتخاذ تصمیمات مناسب و پیگیری اثربخش به مسئولان سازمان منتقل می‌شود.

وی، راه‌اندازی مرحله نهایی این سامانه که دارای امکانات جامع‌تر و پیشرفته‌تری است را تا پایان سال جاری در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیان کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول