اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نصب سیستم سوئیچینگ

مکالمات برج مراقبت پرواز و خلبان در فرودگاه رشت برقرار شد

خبرگزاری فارس: سیستم سوئیچینگ «برقراری مکالمات برج مراقبت پرواز و خلبان» در فرودگاه سردار جنگل رشت نصب و راه‌اندازی شد.

مکالمات برج مراقبت پرواز و خلبان در فرودگاه رشت برقرار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیر کل فرودگاه گیلان ظهر امروز در جریان راه‌اندازی سیستم مذکور، اظهار کرد: پروژه نصب و راه‌اندازی سیستم سوئیچینگ در فرودگاه رشت که از نیمه دوم اردیبهشت سال جاری با همت و تلاش کارشناسان الکترونیک هواپیمایی آغاز شده بود، پس از یک ماه تلاش به پایان رسید.

فتاح رضوانی، به اهمیت نصب این سیستم اشاره کرد و گفت: سیستم سوئیچینگ ارتباط بین گیرنده و فرستنده (مکالمات برج مراقبت پرواز و خلبان) را با ایمنی برقرار می‌کند و از ضریب ایمنی، سرعت و دقت بالایی نیز برخوردار است.

وی اضافه کرد: برای نصب و راه‌اندازی این سیستم علاوه بر 960 نفر ساعت کار میدانی، بالغ بر 500 میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور هزینه شده است.

به گفته وی، نصب چنین دستگاه‌هایی را قبلاً گروه‌های خارجی انجام می‌دادند اما اکنون متخصصان اداره کل ارتباطات و ناوبری با همکاری کارشناسان مهندسی الکترونیک فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه سردار جنگل رشت با سرعت و دقت بالاتر و هزینه نصب ناچیز اجرا می‌کنند.

این مسئول، از مدیر کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌های کشور، معاونان و کارشناسان آن اداره کل و نیز کارشناس مسئول و کارکنان مهندسی الکترونیک فرودگاه رشت به دلیل نصب سیستم مذکور قدردانی کرد. 

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول