اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه:

دهیاران به دور از ارتباطات خویشاوندی باید امنیت روستاها را برقرار کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: دهیاران رکن مهمی برای برقراری نظم و امنیت در روستاها هستند که برای موفقیت در این زمینه باید از ارتباطات خویشاوندی و دخالت آن در امور صرف‌نظر کنند.

دهیاران به دور از ارتباطات خویشاوندی باید امنیت روستاها را برقرار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جهان دیماز در نشستی که با حضور دهیاران این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف دهیاران همکاری با نیروی انتظامی است و یکی از موضوعاتی که امروزه باید به آن بیش از هر چیز اهمیت داد موضوع امنیت است.

وی در ادامه گفت: اگر در سطح شهرستان امنیت باشد، فرهنگ، عمران و حتی اقتصاد بهتری خواهیم داشت و هر اقدامی را به نحو مطلوب می‌توان انجام داد.

دیماز بیان کرد: نیروی انتظامی خود را یک نهاد جامعه‌محور می‌داند و عامل موفقیت آن تاکنون تعاملی است که با مردم دارد.

این مسئول افزود: اطلاع‌رسانی در این زمینه نقش مهمی دارد و اگر در مورد اتفاقاتی که قرار است در آینده بیفتد پیشگیری و اطلاع‌رسانی نشود در آرامش جامعه خلل ایجاد می‌شود.

وی گفت: موارد ناامنی ایجاب می‌کند که تعامل و روابط خوبی بین مردم و نیروی انتظامی باشد و دهیاران می‌توانند با تلاش و تمرکز خود چنین تعاملی ایجاد کرده و در حل و فصل مشکلات گام موثری بردارند.

دیماز با اشاره به 48 وظیفه دهیاران بیان داشت: دهیار باید مسائلی را که وجود دارد انعکاس دهد و انواع ارتباطات خویشاوندی را کنار گذاشته و در راستای امنیت شهرستان گام بردارند.

وی همچنین افزود: دهیاران باید عوامل درگیری و تشنج را در روستا شناسایی کنند و با برداشتن گام موثر در رفع این معضلات تلاش کنند و انتظار داریم دهیاران در جهت مصالح روستا و منطقه و همکاری با مسئولان قضایی، انتظامی تاثیرگذاری خود را بیشتر کنند.

این مسئول تاکید کرد: دهیاران با برنامه‌ریزی، همواره نشستی در روستاها با جوانانی که بیشتر در معرض خطر هستند داشته باشند تا در زمینه اطلاع‌‌رسانی در راستای اتفاقاتی که برای روستاها و جوانان ما خواهد افتاد بسترسازی شود.

وی اذعان داشت: دهیاران عوامل تفرقه‌زا در روستاها را شناسایی کرده و آگاه باشند که اگر کسانی در خلاف این مسیر گام برمی‌دارند هیچ‌گاه مقوله امنیت و آسایش مردم برای آن‌ها اهمیتی ندارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول