اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان خبر داد

پرداخت 20 درصد از بدهی‎های شرکت توزیع برق گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: 20 درصد از بدهی‎های شرکت توزیع برق گلستان به پیمانکاران پرداخت شده است.

پرداخت 20 درصد از بدهی‎های شرکت توزیع برق گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم شهابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گلستان اظهار داشت: بدهی این شرکت به پیمانکاران اجرای 5 میلیارد تومان و فروشندگان 4 میلیارد تومان است که به تناسب پرداخت می‎شود.

وی با اشاره به اینکه 20 درصد از این بدهی‎ها با مساعدت وزارت نیرو پرداخت شده است ابراز داشت: درست است که برخی از این بدهی‎ها تسویه می‎شود اما چون اقدامات جدیدی در این شرکت صورت می‎گیرد که مستلزم بهره‎مند شدن از پیمانکاران هستیم باز هم این بدهی‎ها به قوت خودش پایدار است.

شهابی خاطر نشان کرد: وزارت نیرو قول مساعد داده که هر چه زودتر این بدهی‎ها را در استان گلستان به حداقل برساند و در این خصوص رایزنی‎های بسیاری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان با اشاره به اینکه مردم با تعرفه 1383 هزینه برق را پرداخت می‎کنند تأکید کرد: هزینه‎ای که از مردم برای اشتراک دریافت می‎شود کفاف مصرف را نمی‎کند و بین درآمد تا هزینه فاصله بسیاری وجود دارد که دولت تلاش می‎کند این خلأ را پر کند.

وی یادآور شد: این بدهکاری به پیمانکاران در برخی مواقع مشکلاتی را ایجاد کرد اما با تمهیداتی که دولت در نظر گرفته این مسئله مرتفع می‌شود.

شهابی ابراز داشت: مردم برای هر اشتراک 60 هزار تومان در روستاها پرداخت می‎کنند و این در حالی است که ما برای هر انشعاب ایجاد شده 900 هزار تومان هزینه کرده‎ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان با تاکید بر اینکه با همه این مسائل عقب‌افتادگی‎هایی به وجود آمده است متذکر شد: نوبت انتظار واگذاری انشعاب در شهرها بیش از یک ‎سال و در روستاها بیش از دو سال است اما کسانی که خودشان بخواهند می‎توانند بدون اینکه در نوبت انتظار قرار گیرند با پرداخت هزینه‎های مورد نیاز از انشعاب بهره‎مند شوند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول