اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق میاندرود خبر داد

ثبت 40 فقره سرقت سیم برق در میاندرود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق میاندرود از گزارش 40 فقره سرقت سیم برق در سه ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

ثبت 40 فقره سرقت سیم برق در میاندرود

حمیدرضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به وجود بیش از 23 هزار و 500 مشترک برق در این شهرستان، بیشترین سهم مشترکان در میاندرود را با 18 هزار و 533 مشترک مربوط به بخش خانگی اعلام کرد.

رئیس اداره برق شهرستان میاندرود در این مورد تعداد مشترکان بخش کشاورزی را بیش از 2 هزار و45 مشترک اعلام و اضافه کرد: این بخش پس از مصارف خانگی رتبه دوم را به خود اختصاص می‌دهد.

وی ادامه داد: از میزان 23 هزار و 511 مشترک برق در این شهرستان، 4 هزار و 456 مشترک در نقاط شهری و 19 هزار و 55 اشتراک در مناطق روستایی قرار دارند.

باقری تصریح کرد: در سال‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت فلز مس و به تبع آن قیمت سیم برق، گاهی شاهد سرقت سیم‌های برق در این شهرستان بوده‌ایم که این مساله هزینه مضاعف و پیش‌بینی نشده‌ای را به این اداره تحمیل می‌کند.

وی تصریح کرد: تنها در سه ماهه نخست سال جاری طی 40 فقره سرقت، شش دستگاه ترانس برق و 4 هزار و 100 انواع سیم مسی و کابل فشار ضعیف مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است که تمامی این سرقت‌ها در نقاط بیرون از محل‌های مسکونی و خلوت صورت گرفته است.

رئیس اداره برق شهرستان میاندرود در این مورد از تلاش نیروی انتظامی و بسیج در برخورد جدی با متخلفان تشکر کرد و نسبت به عواقب قانونی دستبرد به اموال عمومی و همچنین خطرات فراوان برق به افرادی که به این کارها مبادرت می‌کنند، هشدار داد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول