اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

باید مشکل افت ولتاژ برق در جیرفت برطرف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: کارهای زیربنایی خوبی در بخش برق در شهرستان جیرفت انجام شده، اما مشکلاتی هم وجود دارد و مسئله افت ولتاژ برق نیز باید رفع شود.

باید مشکل افت ولتاژ برق در جیرفت برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر امور برق این شهرستان اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی عبادت و خدمت به این مردم حتی از عبادت هم بالاتر است.

وی تصریح کرد: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که همه مسئولان نظام از بنیانگذار این انقلاب امام راحل، مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و همه دولتمردان و مسئولان خود را خدمتگزار مردم می‌دانند.

وی با بیان اینکه در شهرستان جیرفت پراکندگی جمعیت را در مناطق روستایی با وسعت زیاد داریم اما تمام مناطق از برق برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: از افتخارات این نظام این است که در دورترین نقاط حتی یک یا 2 خانواده نیز از نعمت برق برخوردار هستند.

فرماندار جیرفت گفت: از آنجا که زندگی مردم در مناطق گرمسیری نیاز بیشتری به مصرف برق است، مدیریت و اداره کردن این جایگاه سخت و مشکل است زیرا یک شبکه فنی است که ایجاد هر اختلال باید در کمترین زمان رفع شود در غیر این صورت تبعات زیادی می‌تواند داشته باشد.

غنچه‌پور با اشاره به توانمندی‌های غلام میرزایی مدیر برق شهرستان جیرفت ابراز داشت: مدیر سابق نیز مدیریتی توانمند و مردمی و مسلط به مسائل داشت.

وی اذعان داشت: ما باید از فرصت‌هایی که در اختیار ما قرار می‌گیرد برای خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم.

غنچه‌پور تصریح کرد: کارهای زیربنایی خوبی در بخش برق در شهرستان جیرفت انجام شده، اما مشکلاتی هم وجود دارد و کارهای زیادی باید انجام شود و مسئله افت ولتاژ برق نیز باید رفع شود.

در این آیین غلام میرزایی به عنوان مدیر امور برق شهرستان جیرفت معرفی و از زحمات رضا رشیدی مدیر سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول