اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رفع مشکلات موجود در زمینه برق‌رسانی

شرکت برق شیراز طرح پیشنهادی ارائه دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت برق شیراز به منظور رفع مشکلات موجود در زمینه برق‌رسانی در این شهرستان طرح پیشنهادی ارائه دهد.

شرکت برق شیراز طرح پیشنهادی ارائه دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جعفر قادری پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات توزیع برق شیراز که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان برخی مشکلات توزیع برق شهرستان شیراز اظهار داشت: شرکت برق شهرستان شیراز طرح‌پیشنهادی مبنی بر خدمات‌رسانی آن شرکت تنها در محدوده شهرستان و منفک‌شدن سایر شهرستان‌ها از حوزه برق شیراز به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به مردم این شهرستان، آماده کند و طرح مربوطه را در کوتاه‌ترین زمان تحویل نمایندگان برای پیگیری و حل مشکلات موجود دهد.

عضو هیئت امنای صندوق توسعه ملی با اشاره به تفاوت هزینه‌های سوخت دیزلی کشاورزی، گفت: شرکت برق شیراز مستندات و سوابق مکاتباتی در مورد تفاوت هزینه‌های سوخت دیزلی کشاورزی و صرفه‌جویی ناشی از برقی‌کردن چاه‌های کشاورزی اجرای قانون هدفمندی یارانه را مشخص و اعلام کند.

قادری در مورد تامین هزینه برق‌رسانی به کشاورزان نیز تصریح کرد: در صورتی که شرکت برق شیراز به همراه جهاد کشاورزی این شهرستان تقاضای خود را به صورت کارشناسی شده و مکتوب ارائه دهند این آمادگی وجود دارد تا از منابع صندوق توسعه ملی بخشی از هزینه‌های شرکت برق و جهاد کشاورزی در زمینه تامین برق‌رسانی به کشاورزان تامین شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه حل مشکلات برق شهرستان شیراز گفت: وزارت نیرو یکی از بدهکارترین وزارتخانه‌ها است که عمده درآمد آن در بحث هدفمندشدن یارانه‌ها هزینه می‌شود و انتظار داریم دستگاه‌های مدیریتی این استان و شهرستان شیراز بیش از گذشته شرکت برق منطقه‌ای را همراهی کنند.

سیدحسین ذوالانوار افزود: انتظار داریم در صورتی که شرکت برق شیراز در مورد برطرف‌کردن مشکلات برق این شهرستان دچار مشکلات در سطح کلان هستند، این مشکلات را توسط مسئولان شهرستان به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی منعکس کنند تا در صورت نیاز از طریق وزارتخانه مربوطه پیگیری و دنبال شود.

حمیدرضا اسماعیلی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شیراز نیز در این جلسه در مورد توسعه برق‌رسانی در شهرها اظهار داشت: طبق ماده 158 قانون برنامه توسعه برق‌رسانی به تمام شهرک‌های صنعتی، مناطق ویژه اقتصادی، دامداری‌ها و مجتمع‌های صنعتی و تولیدی بر عهده شرکت توزیع برق بوده و تنها هزینه انشعاب و خرید کنتور بر عهده متقاضیان است.

به گزارش فارس، در این جلسه محمد صحرائیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز عملکرد این شرکت را در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به اطلاع حاضران رساند و تصمیمات لازم در مورد حل مشکلات برق این شهرستان در قالب 20 مصوبه اتخاذ شد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول