اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت توزیع برق خراسان‌شمالی مطرح کرد

خسارت جدی سیل به شبکه‌ها و تیرهای برق در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان‌شمالی گفت: بر اثر جاری شدن سیل هفته جاری در استان به شبکه‌ها و تیرهای برق خسارت جدی وارد شد.

خسارت جدی سیل به شبکه‌ها و تیرهای برق در خراسان‌شمالی

وحید باغیشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد میزان خسارات مستقیم  وارده شده بر اثر سیل خراسان‌شمالی را افزون بر دو میلیارد و570 میلیون ریال عنوان کرد.

وی افزود : همچنین بر اثر این سیل پایه‌های تیر برق شامل 200 کیلومتر شبکه برق در خراسان‌شمالی آسیب دیده که امکان سقوط تیرها و از بین رفتن شبکه برق در سیل‌های بعدی وجود دارد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان‌شمالی اعتبار مورد نیاز برای ترمیم پایه‌های این تیرهای برق را افزون بر ده میلیارد ریال اعلام کرد.

به گفته وی در جریان سیل اخیر در خراسان‌شمالی 20اکیپ شرکت توزیع برق خراسان‌شمالی تا پنج بامداد مشغول رفع خاموشی‌ها بودند.

باغیشنی اظهار کرد: البته عمده خاموشی‌ها در بجنورد و اطراف آن طی یک ساعت برطرف و در روستاهای دور افتاده نیز برق حداکثر تا پنج بامداد دیروز برقرار شد.

وی با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر استان به تیرهای برق و شبکه‌ها خسارات وارد شد تصریح کرد:بیشتر این خسارات مربوط به بجنورد ورازوجرگلان ومانه وسملقان بوده است که موضوع به مدیریت بحران استان منعکس شده است.

به گزارش فارس بر اثر سیل هفته جاری در استان 200 میلیارد ریال به تأسیسات زیر بنایی و کشاورزی استان خسارت وارد و همچنین سه نفر طعمه سیل شدند.

خراسان‌شمالی جزو سه استان سیل خیز کشور است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول