اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سابق امور برق جیرفت خبر داد

وجود 57 هزار مشترک برق در جیرفت

خبرگزاری فارس: مدیر سابق اداره امور برق شهرستان جیرفت گفت: در حال حاضر تعداد مشترکان این شهرستان 57 هزار و 989 اشتراک است.

وجود 57 هزار مشترک برق در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، رضا رشیدی بعدازظهر امروز در آیین معارفه مدیر جدید امور برق این شهرستان با ارائه گزارش عملکرد این مدیریت اظهار داشت: در حال حاضر تعداد مشترکان شهرستان جیرفت 57 هزار و 989  اشتراک بوده که 49 هزار اشتراک آن خانگی است.

وی افزود: در سال 85 مشترکان برق جیرفت 37 هزار و 929 اشتراک بود و در حال حاضر درصد مشترکان خانگی در جیرفت 84.9 درصد است.

رشیدی با بیان اینکه طول خطوط 20 کیلوولت موجود شهرستان یک‌هزار و 785 کیلومتر است، تصریح کرد: طول شبکه فشار ضعیف در این شهرستان یک‌هزار و 350 کیلومتر است.

وی خاطرنشان کرد: پست‌های توزیع برق در جیرفت 2 هزار و 410 دستگاه و پست‌های فوق توزیع پنج دستگاه است.

مدیر سابق امور برق شهرستان جیرفت گفت: پیک بار برق در حال حاضر در شهرستان جیرفت 138 مگابات است که این میزان در سال گذشته 142 مگابات بوده است.

رشیدی گفت: از سال 85 تا سال 87 حدود 30 درصد رشد بار داشتیم که این رقم نادری در دنیاست، این آمار در کشور حدود هشت درصد و در استان کرمان 12 درصد است.

وی افزود: برای کنترل این بار، برنامه‌ریزی شد که تلاش همه همکاران را در برداشت و در این زمینه در سال 87، 170 هزار لامپ کم‌مصرف با قیمت یک‌هزار و 300 تومان در اختیار مشترکان برق خانگی قرار گرفت و در این زمینه کار زیربنایی انجام شد.

رشیدی افزود: انرژی تحویلی سال گذشته ما 680 میلیون کیلووات ساعت و فروش ما 506 میلیون کیلووات ساعت بود و تلفات در این آمار 25 درصد بوده که همین تلفات در سال 88، 34 درصد بوده است.

وی اظهار داشت: کار بزرگی که در شهرستان جیرفت انجام شد تبدیل تعرفه‌های مصرف برق شهرستان جیرفت و شش شهرستان جنوبی دیگر استان کرمان به تعرفه گرمسیری درجه یک بود.

رشیدی خاطرنشان کرد: در بخش توسعه مدیریت برق شهرستان جیرفت حدود 2 میلیارد و 580 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: این مدیریت همچنین در بخش اصلاح و ترمیم شبکه‌های توزیع حدود 5 میلیارد و 475 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

رشیدی افزود: پست 400 کیلوولت که قرار است در جیرفت راه‌اندازی شود، هنوز امور برق برای زمین آن با مشکلاتی روبه‌رو است و حدود 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول