اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری ‌آبیک:

دادگستری آبیک 5 قاضی نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری ‌آبیک گفت: با توجه به حجم بالای پرونده‌های وارده به دادگستری، ‌وجود پنج قاضی در دادگاه‌ها و دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان ضروری است.

دادگستری آبیک 5 قاضی نیاز دارد

آیت‌الله بنی‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با توجه به این که چارت اداری دادگستری کامل نیست، ولی کادر اداری دادگستری مطلوب است لذا اگر چهار نفر به نیروهای اداری افزوده شود بهتر می‌توانیم به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

وی افزود: برای جلوگیری ا‌ز اطاله دادرسی، کنترل دادخواست‌ها به دادگستری را در دستور کار قرار داده‌ایم که با تکمیل پرونده د‌ر بدو امر نواقص برطرف شده و در حین دادرسی به طور ثبت شده باقی می‌مانند.

این مسئول از تجهیز و تکمیل دایره ابلاغ خبر داد و گفت: با افزودن یک کادر اضافه به این اداره ابلاغات د‌ر اسرع وقت انجام می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک اضافه کرد: برای جلوگیری از اطاله دادرسی رسیدگی به پرونده‌ها را عصرها در شعبه اول در دستور کار قرار داده‌ایم.

بنی‌هاشمی یادآور شد: کارکنان دادگستری به طور جدی رسیدگی به پرونده‌ها ی قدیمی را در دستور کار قرار داده‌اند تا با اولویت‌بندی هر‌چه سریع‌تر رسیدگی شوند.

وی افزود: در دادگاه شهر خاکعلی که روز امروز افتتاح شد یک قاضی مستقر می‌شود که در سال‌های آینده با توجه به افزایش حجم پرونده‌ها، افزایش کادر قضایی ضروری است که امیدواریم مسئولان امر تدابیر لازم را در این زمینه بیاندیشند.

انتهای پیام‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول