اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری پلدختر:

بیش از 9 هزار پرونده در دادگستری پلدختر رسیدگی شد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری پلدختر گفت: طی سال گذشته بیش از 9 هزار پرونده در دادگستری پلدختر رسیدگی شد.

بیش از 9 هزار پرونده در دادگستری پلدختر رسیدگی شد

بیژن سوری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در پلدختر با تبریک و خسته نباشید به تمام همکاران قضایی، اداری و کارکنان شورای حل اختلاف حوزه قضایی پلدختر در ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله دادگستری شهرستان پلدختر گفت: در این مدت بیش از 8 هزار و 500 پرونده در دادگستری پلدختر و 7 هزار 600 پرونده در شورای‌های حل اختلاف پلدختر رسیدگی و مختومه شده است.

رئیس دادگستری پلدختر گفت: دادگستری شهرستان پلدختر  تمام توان خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای عدالت به کار می‌گیرد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قانون توسط همه مردم و مسئولان افزود: قانون باید سرلوحه کار همه آحاد مردم باشد و آنها باید دستگاه قضایی را پناهگاه خود بدانند.

سوری با بیان اینکه افراد نباید برای گرفتن حقوق خود به قبیله و طایفه متوسل شوند، اظهار داشت: اقدام این‌گونه افراد باعث ناامنی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به بازدید دسته‌جمعی قضات از زندان در مدت یک سال گذشته، تصریح کرد: علاوه بر بازدید فوق، دادستان شهرستان پلدختر نیز به صورت دو هفته یک‌ بار برای بازدید از زندان و رفع مشکلات احتمالی در زندان حضور دارد.

رئیس دادگستری پلدختر تصریح کرد: حوزه قضایی پلدختر با تعداد هفت نفر قاضی و 30 نفر کارمند و 18 شعبه حل اختلاف کار رسیدگی به پرونده‌ها را انجام می‌دهد.

رئیس دادگستری شهرستان پلدختر در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره دکتر بهشتی به تشریح برنامه‌های هفته قوه قضائیه پرداخت و گفت: برنامه‌های هفته قوه قضائیه از اول تیرماه در پلدختر آغاز و تا چهارشنبه هفتم تیرماه ادامه دارد.

رئیس دادگستری پلدختر دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان پلدختر، تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا، حضور کارکنان دستگاه قضایی شهرستان در گلزار شهدای پلدختر، حضور کارکنان دستگاه قضایی شهرستان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و سخنرانی و ارائه عملکرد دستگاه قضایی پلدختر و شرکت در مراسم یادواره شهدای هفتم تیر را از جمله اهم این برنامه‌ها دانست.

سوری در ادامه ضمن تشکر از تعامل خوب دستگاه‌های دولتی با دادگستری پلدختر از مساعدت و همکاری رئیس دستگاه قضایی لرستان و امام جمعه شهرستان پلدختر تشکر کرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول