اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گیلان خبر داد

تجهیز ساختار دادگستری گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری گیلان از تجهیز ساختار دادگستری با نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز در این استان خبر داد.

تجهیز ساختار دادگستری گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد جواد حشمتی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر توسعه قوه قضائیه پس از انقلاب اسلامی را مرهون و مدیون تلاش‌های شهید بهشتی دانست و اظهار کرد: عدل و انصاف مقوله‌ای ارزشمند است.

وی تمام انسان‌ها را شیفته عدالت توصیف کرد و افزود: امروزه انسان‌ها موظف به اجرای عدل، داد و انصاف هستند.

حشمتی با بیان اینکه از طریق اجرای خوب قانون می‌توان عدل و انصاف را در جامعه اجرا کرد، یادآور شد: اجرای عدالت بیشتر در دادگستری مورد توجه است و قضات باید رعایت انصاف را داشته باشند.

رئیس کل دادگستری گیلان حرکت امام (ره) و وقوع انقلاب اسلامی را معطوف به اجرای عدالت خواند و تصریح کرد: تغییرات اساسی پس از انقلاب اسلامی در دادگستری صورت گرفته اما تا رسیدن به قله فاصله بسیاری داریم.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با گردنکشان و متجاوزان حقوق مردم در گیلان، خاطرنشان کرد: دادگستری اهتمام ویژه‌ای در برخورد با جرایم مواد مخدر و ... داشته است.

حشمتی حمایت از تولید و صنعت را در دستور کار دادگستری گیلان عنوان کرد و گفت: امسال تدابیر ویژه‌ای برای حمایت از تولید در استان اندیشیده شده است.

رئیس کل دادگستری گیلان برخورد با عوامل متجاوز و متصرف بیت‌المال را از جمله اقدام‌های این دستگاه نامید و ابراز کرد: سرمایه‌گذاران در گیلان حمایت ویژه می‌شوند.

وی به نگرانی بخش بانکی به دلیل اختلاس سه هزار میلیارد تومانی اشاره کرد و افزود: بانک‌ها برای تولید تسهیلات پرداخت کنند و اطمینان می‌دهیم در انجام امور قانونی از بخش بانکی حمایت کنیم.

حشمتی با اشاره به زمینه‌های فعالیت‌های اجرایی و عمرانی در گیلان، اذعان کرد: زیرساخت‌های قابل ارائه‌ای در ساختار دادگستری استان انجام شده است.

وی از تجهیز دادگستری گیلان به نرم‌افزارهای مورد نیاز خبر داد و اظهار کرد: انتظار داریم تمام جامعه با ارائه راهکارها دادگستری را همراهی و کمک کنند.

این مسئول، موقعیت دادگستری گیلان بین استان‌های کشور را بسیار خوب توصیف کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول