اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آبادان خبر داد

ورود 8 هزار و 320 پروند قضایی به دادگستری آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری آبادان گفت: 8 هزارو 320 پرونده در سه ماه کاری سال جاری وارد دادگستری آبادان شده است.

ورود 8 هزار و 320 پروند قضایی به دادگستری آبادان

نعمت‌الله بهروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با کاهش شش درصد ورودی پرونده‌های قضایی به حوزه دادسرا در سال گذشته، می‌توان نشانه‌هایی از تغییر فرهنگ در بین مردم و در نتیجه کاهش جرایم را مشاهده کرد.

رئیس دادگستری آبادان ادامه داد: از 8 هزار و 320 پرونده ورودی در سال جاری، 9 هزار و 239 پرونده توسط قضات دادگستری آبادان رسیدگی و مختومه شده است.

وی افزود: سرعت رسیدگی به پرونده‌ها، تغییر فرهنگ و حل نکردن جرایم مختلف با عمل فیزیکی توسط افراد در کاهش پرونده‌های کیفری موثر و سازنده است.

بهروزی در همین خصوص گفت: بیش از سه شعبه از پنج شعبه‌ای که هم اکنون در دادگستری آبادان فعال است مختص امور حقوقی، خانواده و رسیدگی به دعاوی خانوادگی است.

رئیس دادگستری آبادان در رابطه با پرونده‌های اعاده دادرسی در دادگستری آبادان گفت: پرونده‌های اعاده دادرسی در آبادان بسیار نادر است و در این سه ماه اخیر کمتر از 10 پرونده بوده است.

بهروزی در پایان گفت: امیدواریم با استخدام کارمندان و قضات جدید در دادگستری آبادان بتوانیم در روند افزایش خدمت رسانی به مردم و کاهش میزان اطاله دادرسی مؤثر باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول