اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

کانون کارشناسان دادگستری از بازوان دستگاه قضا است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: کانون کارشناسان رسمی دادگستری مهمترین نهاد آموزشی در امر قضاوت و به گونه‌ای بازوان دستگاه قضا می‌باشد.

کانون کارشناسان دادگستری از بازوان دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر بحرانی عصر امروز در مراسم افتتاح از ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: کارشناسان دادگستری از بازوان دستگاه قضا هستند و می‌توانند در زمینه عدالت، قاطعیت و تسریع در اجرای حکم به دستگاه قضا کمک کنند.

وی افزود: کارشناسان دادگستری باید تمامی اقدامات خودشان را بر اساس اخلاص در عمل انجام دهند و با قلمی که در اختیار دارند بتوانند از هر حیث به مردم، جامعه و دستگاه قضا خدمت‌رسانی کنند.

بحرانی تصریح کرد: در برخورد با یک پرونده نیاز است از هر حیث نگاه ویژه‌ای به پرونده داشته باشیم و باید به رسالت خود، دستگاه قضایی و به عنوان یک امین به دور از احساسات و ارتباطات نظریه قوی خود را ارائه نمائیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: آن خدمتی ارزشمند است که هم قلباً و هم از دید عمل و زبان که بیان می‌کنیم اخلاص در آن وجود داشته باشد که بتواند تامین‌کننده اعتبار اجتماعی شود.

وی بیان کرد: نیاز است در بعد رسالت و نقشی که بر عهده داریم یک حرکتی انجام دهیم که بسیار عدالت محور، قانون‌پذیر و قانون‌مند در جامعه باشد.

حیدر بحرانی خاطر نشان کرد: بارها به نظریاتی برمی‌خوریم که دغدغه‌های بسیاری برای ما ایجاد می‌کند که امنیت کارشناسی را به حاشیه می‌برد، که این نظریات خیلی برای دستگاه قضا و مردم ضایع کننده است.

وی عنوان کرد: ما امیدواریم با اخلاصی که در وجود کارشناسان دادگستری استان بوشهر است، بتوانیم در امر کاهش پرونده‌ها و پیش‌گیری از جرم در استان گام‌های مؤثری برداریم.

لازم به ذکر است در پایان با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و دیگر مسئولان استان ساختمان کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر با زیربنای 550 مترمربع در سه طبقه افتتاح شد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول