اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان روانسر خبر داد

ورود بیش از 7 هزار پرونده به دادگستری روانسر

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان روانسر گفت: سال گذشته 7 هزار و 679 پرونده به شعبه‌های دادگستری شهرستان روانسر وارد شده که 7 هزار و 645 پرونده مختومه شده است.

ورود بیش از 7 هزار پرونده به دادگستری روانسر

 محمد باقر نریمانی در گفت‌و گو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه‌، اظهار کرد: به لحاظ پایبند بودن مردم شهرستان روانسر به اعتقادات دینی و فرهنگی جرائم خاصی در این شهرستان وجود نداشته و وضعیت نگران‌کننده امنیتی نیز وجود ندارد. 

 نریمانی با اشاره به نقش شوراها‌ی حل اختلاف شهرستان روانسر افزود: استفاده از ظرفیت‌های شوراهای حل اختلاف با در نظر گرفتن بافت فرهنگی و مذهبی مردم، رسیدگی به پرونده‌های محاکم قضایی در کوتاهترین زمان ممکن و همکاری و تعامل سازنده با اداره‌ها و ارگان‌های شهرستان روانسر باعث شده که اطاله دادرسی در شهرستان روانسر کاهش چشمگیری داشته باشد.

رئیس دادگستری شهرستان روانسر با اشاره به اینکه طی یک‌سال گذشته 3 هزار و 485 پرونده شورای حل اختلاف این شهرستان وارد شده و گفت: از این تعداد سه هزار و 253 پرونده مختومه و به صلح و سازش منجر شده است.

 نریمانی تصریح کرد: در سال گذشته هفت هزار و 679 پرونده به شعبه‌های دادگستری شهرستان روانسر وارد شده است.

رئیس دادگستری شهرستان روانسر در پایان گفت: از این تعداد پرونده هفت هزار و 645 پرونده که 99 درصد آن مربوط به پرونده‌های قضایی شهرستان روانسر می‌شود، مختومه شده است‌.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول