اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

عرضه گوشت گرم پاکستانی به قیمت 15 هزار و 900 تومان در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: گوشت لاشه گرم گوسفندی پاکستانی در زنجان با قیمت 15 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود.

عرضه گوشت گرم پاکستانی به قیمت 15 هزار و 900 تومان در زنجان

حسین نجف‌زده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به واردات گوشت گرم پاکستانی به استان زنجان اظهار کرد: برای توزیع این گوشت با 15 نفر از قصابان استان زنجان در این زمینه هماهنگی لازم به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه گوشت گرم پاکستانی لاشه گوسفندی در استان زنجان با قیمت 15 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود، اضافه کرد: همچنین گوشت گرم گوساله نیز با قیمت 11 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین با اشاره به واردات 3 هزار تن گوشت منجمد به استان زنجان که در حال انجام است، افزود: این محموله اواخر ماه شعبان به استان زنجان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این محموله به منظور اینکه استان زنجان از نظر تامین گوشت در ماه مبارک رمضان مشکلی نداشته باشد، وارد می‌شود.

نجف‌زاده همچنین با اشاره به بازرسی‌‌های این نهاد از واحدهای صنفی اضافه کرد: بازرسان این اداره‌کل بعد از ظهر نیز به انجام بازرسی پرداخته و به واحدهای صنفی نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان به صورت آنلاین انجام می‌شود، اضافه کرد: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی در این زمینه 15 روز است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول