اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گوشت در زنجان ارزان می‌شود؛

عرضه گوشت قرمز با قیمت 12500 تومان در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان از عرضه گوشت قرمز در استان زنجان با قیمت مصوب 12 هزار و 500 تومان خبر داد.

عرضه گوشت قرمز با قیمت 12500 تومان در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی بعد از ظهر امروز در هشتمین جلسه تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: مجمع امور صنفی به منظور تعدیل قیمت گوشت قرمز اقدام به برگزاری جلسات متعددی با اتحادیه قصابان کرده است.
وی با بیان اینکه پیش از این اتحادیه‌های قصابی موظف به عرضه گوشت قرمز با قیمت مصوب 13 هزار تومان بوده‌اند، ادامه داد: با رایزنی‌های صورت گرفته با اعضای اتحادیه مصوب شد، از فردا اتحادیه‌ها گوشت قرمز را با قیمت مصوب 12 هزار و 500 تومان عرضه کنند.
رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به برخی از تخلفات صورت گرفته در زمینه عرضه گوشت قرمز در زنجان عنوان کرد: اقدامات لازم با همکاری تعزیرات حکومتی استان زنجان صورت گرفته است.
همچنین در ادامه این جلسه مدیر‌کل میراث فرهنگی استان زنجان نیز با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه تعدیل قیمت رستوران‌های بین راهی بیان کرد: رستوران‌های بین‌راهی یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی هستند که اقدام به تامین نیازهای مسافران می‌کنند.
یحیی نقی‌زاده با بیان اینکه تا اواخر سال 89 تغییر قیمتی در نرخ‌های مصوب این رستوران‌ها صورت نگرفته بود، ادامه داد: همین امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی در ارائه خدمات توسط این واحدها شده بود.
وی خاطر‌نشان کرد: در اوایل سال‌ جاری نرخ‌ها با توجه به میزان مصوب شده از سازمان مرکزی و با توجه به آیین‌نامه اصلاح درجه اصلاح شد.
مدیر‌کل میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به جلسات برگزار شده توسط مجمع امور صنفی افزایش قیمتی که از سال گذشته باقی مانده و اعمال نشده بود، همچنین قیمت‌هایی که مربوط به امسال و سه ماهه نخست سال آینده است، در نرخ‌گذاری جدید اعمال شده است.
وی همچنین با اشاره به افزایش نرخ اتاق نیز عنوان کرد: در چند ماه گذشته هفت استان کشور بودند که با نرخ سال 90 فعالیت می‌کردند که در این زمینه نیز اقدامات لازم از سوی مسئولان ذی‌ربط صورت گرفته است.
نقی‌زاده با اشاره به افزایش نرخ‌ها در رستوران‌های خارج از شهر اظهار کرد: هنوز هم نرخ‌های ارائه شده در این رستوران‌ها پایین‌تر از قیمتی است که در رستوران‌های داخل شهر ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول