اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه قصابان استان کرمانشاه:

عرضه گوشت قرمز در محرم از ثبات کافی برخوردار است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه قصابان استان کرمانشاه گفت: برای عرضه گوشت قرمز برای مجالس عزاداری در ایام محرم از ثبات کافی برخوردار هستیم.

عرضه گوشت قرمز در محرم از ثبات کافی برخوردار است
حسن آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به اینکه گوشت قرمز از معدود کالاهایی است که از زمان هدفمندی با هیچ‌گونه مشکل و بحرانی برخورد نداشته است، اظهار کرد: تمامی واحدهای صنفی عرضه گوشت قرمز در استان کرمانشاه از آمادگی لازم برای عرضه گوشت در ایام محرم به مجالس عزاداری برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 192 واحد صنفی دارای مجوز و پروانه کسب و 20 واحد بدون مجوز در شهر کرمانشاه مشغول به فعالیت هستند.
آمویی مشکلات و مسائل مربوط به فاصله‌های بین کشتارگاه‌های استان با میادین دام را از مهم‌ترین معضلات بیان و تصریح کرد: فاصله بین کشتارگاه‌ها و میادین دام از جمله واقع شدن میدان دام گوسفندی در ماهیدشت و همچنین قرار گرفتن میدان دام گاوی در سراب نیلوفر سبب پرداخت هزینه و کرایه و مشکلاتی از این قبیل برای اتحادیه و واحدهای صنفی شده است.
وی فعال شدن میدان دام همجوار بیستون را راهکاری برای حل این مشکل بیان کرد و ادامه داد: با فعال شدن میدان دام همجوار بیستون علاوه بر کم‌تر شدن هزینه رفت و آمد شاهد پایین آمدن نرخ گوشت خواهیم بود.
رئیس اتحادیه قصابان استان کرمانشاه با بیان اینکه نرخ گوشت گوسفندی در استان کیلویی 16‌هزار تومان است در خصوص گوشت وارداتی گفت: گوشت‌های وارداتی و گوشت‌های منجمد شده در استان زیاد مورد استقبال قرار نمی‌گیرند و تنها در فروشگاه‌هایی نظیر رفاه و پیام در معرض فروش قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول