اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیرجان اعلام کرد

فعالیت 11 مکان عرضه مستقیم میوه و گوشت در سیرجان

خبرگزاری فارس: فرماندار سیرجان گفت: 11 مکان عرضه مستقیم میوه و گوشت در شهرستان سیرجان فعالیت خود را برای تنظیم بازار شب عید مردم شهرستان سیرجان آغاز کرده است.

فعالیت 11 مکان عرضه مستقیم میوه و گوشت در سیرجان

محمدعلی توحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار کرد: تمام مکان‌های توزیع مایحتاج عمومی مردم نیز تحت نظارت بازرسان ویژه کنترل قیمت‌ها قرار گرفت تا سودجویان اقتصادی نتوانند سوءاستفاده در گران‌فروشی کنند.

وی از آمادگی سیرجان برای پذیرایی از مسافران نوروزی و اسکان آنها خبر داد و گفت: ستاد اسکان شهرستان از روز گذشته کار خود را آغاز کرده و 50 واحد آموزشی به ظرفیت بیش از 400 کلاس درس تجهیز شدند تا مسافران نوروزی را اسکان دهند.

توحیدی افزود‌: تمام مسافرخانه‌ها و مهمانپذیرها نیز آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند و اصناف مختلف بازار اعم از نانوایی‌، مکانیکی‌، اغذیه در طول شبانه‌روز آماده هستند تا مسافران نوروزی دچار مشکل نشوند.

فرماندار سیرجان گفت‌: با توجه به موقعیت جغرافیایی سیرجان در مسیر استان‌های هرمزگان، فارس، یزد و کرمان، پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر مسافر نوروزی در شهرستان سیرجان اسکان یابند و بیش از ده‌ها اثر تاریخی سیرجان را بازدید کنند.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول