اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی:

تاکنون سهمیه گوشت قرمز آذربایجان غربی جذب نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: 441 تن گوشت قرمز سهمیه استان اذربایجان غربی برای تنظیم بازار نوروز بود که تاکنون این میزان سهمیه جذب نشده است.

تاکنون سهمیه گوشت قرمز آذربایجان غربی جذب نشده است

جعفر صادق اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 441 تن گوشت قرمز سهمیه استان اذربایجان غربی برای تنظیم بازار نوروز بود که تاکنون این میزان سهمیه جذب استان نشده و در حال پیگیری موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه با جذب این میزان گوشت قرمز شاهد توزیع آن در 150 واحد توزیع خواهیم بود تصریح کرد: 8 واحد از این مراکز توزیع در مرکز استان واقع شده‌اند.

این مسئول با اشاره به توزیع برنج در استان افزود: مقرر بود 200 تن برنج در استان جذب شود که این میزان جذب شده و در حال توزیع آن در نمایشگاه‌های موجود در سراسر استان هستیم.

اسکندری سهمیه روغن نباتی جذب شده استان را 51 تن اعلام کرد و اظهار داشت: روغن نباتی نیز فقط در نمایشگاه‌های مواد غذایی که سازمان بازرگانی دایر کرده است در حال توزیع است.

وی اذعان داشت: روغن نباتی فقط در نمایشگاه‌های واقع در مرکز استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به تعداد نمایشگاه‌های عرضه اقلام پرمصرف نوروزی گفت: در این نمایشگاه‌ها انواع کالاهای اساسی توزیع می‌شود.

این مسئول مراکز توزیع را در ارومیه یک واحد و 3 مرکز تعاون روستایی برشمرد و تصریح کرد: این میزان در کل استان 18 واحد است.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی گفت: اقلام توزیعی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا 10 درصد زیر قیمت بازار به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول