اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی دشتستان خبر داد

تولید سالانه 7500 تن گوشت قرمز در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جهادکشاورزی دشتستان از تولید سالانه 7500 تن گوشت قرمز در دشتستان خبر داد.

تولید سالانه 7500 تن گوشت قرمز در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حسین قیصری بعد از ظهر امروز در آیین عملیات پشم‌چینی عشایر دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان از مناطق مهم کشاورزی استان و کشور است و بیش از 70 درصد تولیدات کشاورزی استان بوشهر در این شهرستان به دست می‌آید.

وی افزود: دشتستان در بخش دامداری و تولید گوشت قرمز نیز در استان دارای جایگاه مطلوبی است و بیش از نیمی از گوشت قرمز استان را تولید می‌کنند.

رئیس جهادکشاورزی دشتستان با بیان اینکه دشتستان بیش از 1.2 میلیون دام دارد خاطر نشان کرد: شهرستان دشتستان با یک میلیون و 200 هزار دام به‌عنوان قطب دامپروری و تولید عمده محصولات دامی استان بوشهر محسوب می‌شود.

قیصری اضافه کرد: همچنین 67 واحد مرغداری فعال در این شهرستان نیز سالانه 8 هزار و 400 تن گوشت سفید تولید می‌کنند و در واقع دشتستان بیشترین تولیدات گوشت سفید را نیز در اختیار دارد.

وی از تولید سالانه 7500 تن گوشت قرمز در دشتستان خبر داد و گفت: این شهرستان با یک میلیون و 200 هزار دام سبک و سنگین شامل گاو و گوسفند و بز و میش و تولید سالانه هفت هزار و 500 تن گوشت قرمز به‌عنوان قطب دامداری استان بوشهر است.

رئیس جهادکشاورزی دشتستان یادآور شد: در دولت دهم حمایت ویژه‌ای از دامداران داشته‌ایم و به فضل خدا این روند در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

قیصری بیان کرد: تهیه علوفه دام‌ها از عمده‌ترین مشکلات دامداران است که باید با تلاش دسته‌جمعی برای رفع این مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول