اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان خبر داد:

آمادگی واحدهای صنفی برای عرضه گوشت به مجالس عزاداری محرم

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: تمامی واحدهای صنفی در سطح تمام شهرهای اصفهان برای عرضه گوشت قرمز به مجالس عزاداری محرم آمادگی دارند.

آمادگی واحدهای صنفی برای عرضه گوشت به مجالس عزاداری محرم
حسین جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری ماه محرم و تلاش اتحادیه گوشت قرمز برای تأمین گوشت مورد نیاز این هیئت‌ها اظهار داشت: هیئت‌های عزاداری در تمامی شهرهای استان اصفهان می‌توانند از مغازه‌ها و واحدهای صنفی در سطح شهر، گوشت قرمز مورد نیاز خود را خریداری کنند.
وی با اشاره به اینکه مراکز صنفی نیز از سوی اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز برای عرضه گوشت‌های قربانی و نذورات در نظر گرفته شده‌اند، تصریح کرد: مردم مجاز هستند به منظور ادای نذورات خود به کشتارگاه‌های مجاز در سطح شهر مراجعه کنند و پس از آن گوشت را به هر واحد صنفی که از نظر اتحادیه مورد تایید است عرضه کنند.
رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان ادامه داد: 500 واحد صنفی در اصفهان زیر نظر اتحادیه به این منظور تعیین شده است و این واحدها برای گرفتن سفارش در این ایام مشکلی ندارند.
وی بیان داشت: نرخ هر کیلو گوشت قرمز گوسفندی درجه یک در حال حاضر در واحدهای صنفی سطح شهر 15هزار تومان است.
جلالی افزود: قیمت گوشت گوساله به ازای هر کیلو 12هزار تومان و گوشت مخلوط نیز با نرخ 11هزار و 500 تومان درب مغازه‌های تحت نظر اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز به مردم عرضه می‌شود.
 
*برنامه‌‌ای برای توزیع گوشت‌های وارداتی در محرم وجود ندارد
وی با اشاره به اینکه این نرخ‌ها در ایام محرم نیز ثابت است، تصریح کرد: هنوز برنامه‌ای از طرف مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برای عرضه گوشت‌های قرمز وارداتی در واحدهای صنفی سطح شهرها اعلام نشده است.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز استان اصفهان اظهار داشت: به رغم اینکه واردات گوشت قرمز در استان فراوان بوده اما تاکنون هیچ واحد صنفی برای عرضه این نوع گوشت مشخص نشده است.
 
*کیفیت گوشت‌های وارداتی مطلوب نیست
وی بیان داشت: اغلب این گوشت‌ها را گوشت‌های منجمد از کشورهای برزیل و استرالیا تشکیل می‌دهد که با قیمتی به نسبت کمتر از گوشت‌های داخلی به فروش می‌رسد.
جلالی با بیان اینکه نرخ گوشت‌های وارداتی را نباید با قیمت گوشت‌های داخلی مقایسه کرد و مقایسه نرخ‌ها باید با هم نوع آنها باشد، افزود: کیفیت گوشت‌های وارداتی پایین است به گونه‌ای در این شاخص با گوشت‌های وارداتی قابل مقایسه نیستند.
وی اظهار داشت: نرخ گوشت‌های وارداتی به صورت آزاد تعیین می‌شود و این واردکننده‌ها و یا عرضه‌کنندگان این نوع محصولات هستند که قیمت‌گذاری را انجام می‌دهند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول