اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسبت به 2 هفته گذشته اتفاق افتاد

کاهش 8 درصدی قیمت گوشت قرمز در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، قیمت گوشت قرمز نسبت به دو هفته گذشته 5 تا 8 درصد کاهش یافته است.

کاهش 8 درصدی قیمت گوشت قرمز در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی مشهد، احمد احدی اظهار کرد: قیمت گوشت وابسته به میزان عرضه و تقاضا است ولی هم‌اکنون با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده قیمت‌ها رو به کاهش بوده و بازار وضعیت مطلوبی دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد در ارتباط با تأثیر کمیته تنظیم بازار اصناف خراسان‌رضوی گفت: این کمیته تأثیر بسزایی داشته است، به گونه‌ای که توانسته است با برگزاری جلسات منظم، کنترل جامعی بر بازار داشته باشد.

احدی در ارتباط با دلیل افزایش قیمت گوشت در هفته گذشته تصریح کرد: یخ‌بندان، بارش برف و مسدود شدن برخی از راه‌های ارتباطی دلیل افزایش قیمت دام زنده در این مدت شد که بر این اساس ما شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم که با توجه به اقدامات انجام شده قیمت‌ها کاهش یافت.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز مشهد افزود: خوش‌بختانه هیچ‌گونه کمبودی در بازار مشاهده نمی‌شود و در حال حاضر بازار دارای وضعیت مطلوب و آرامی است.

احدی خاطرنشان کرد: فضای رقابتی ایجاد شده در میان واحدهای صنفی شهر سبب شده است تا شهروندان بتوانند بهترین خدمات را دریافت نمایند و امیدواریم این روند ادامه یابد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول