اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

مدیریت تلفیقی از قانون، خلاقیت و اخلاق است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک گفت: مدیریت تلفیقی از قانون، خلاقیت واخلاق است که اگر از بین برود همه چیز از بین رفته است.

مدیریت تلفیقی از قانون، خلاقیت و اخلاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی بعد از ظهر امروز د‌ر مراسم معارفه مدیر جدید کشاورزی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی اظهار کرد: مسئولان باید خالصانه‌، خاضعانه و بدون منت به مردم خدمت کنند، چرا که هر کرامت، حرمت و بزرگواری که دارند از مردم دارند.

وی افزود: مردم دنبال پست و مقام نبوده بلکه میراث‌دار امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

این مسئول ادامه داد: مردم در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و مشکلات را یکی پس ا‌ز دیگری طی کرده و می‌کنند.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اراده پولادین ملت است که میتواند ایران اسلامی را بسازد، چرا که مردم مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام هستند.

اعلایی بیان کرد: دوران مدیریت دل‌چسب و لذت‌بخش ولی پرفراز و نشیب است.

وی اضافه کرد: تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی از سوی رئیس جمهور در استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار راه‌گشا است و این در حالی است که 150 میلیارد تومان تسهیلات به استان قزوین به این امر اختصاص یافته که طبق دستور ریاست جمهوری به دو برابر افزایش می‌یابد.

این مسئول کشاورزان را از آسیب‌پذیرترین قشر جامعه دانست و اذعان کرد: اگر باران کم ببارد و یا زیاد ببارد، خشک‌سالی شود و تصمیماتی د‌ر امور آب گرفته شود کشاورزان دچار مشکل و آسیب می‌شوند.

فرماندار شهرستان آبیک اضافه کرد: خدمات‌رسانی به بخش کشاورزی به ظرافت خاصی نیاز دارد که مسئولان این بخش باید توجه ویژه داشته باشند، چرا که خدمت در این بخش کار ساده‌ای نیست.

اعلایی افزود: بر روی تغییر مدیریت‌های شهرستان به شدت حساسیت و تعصب دارم، زیرا به عنوان نمونه مدیر سابق جهاد کشاورزی آبیک جزو مدیرانی بوده‌اند که هرگاه به ایشان مطلبی درخواست شده اجابت می‌کردند و نه فقط به عنوان مدیر بلکه مشاور خوبی در امور اجرایی شهرستان آبیک هم به حساب می‌آمدند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همدلی، خلاقیت و تعامل مسئولان ذی‌ربط بتوانیم در راستای توسعه بخش کشاورزی شهرستان آبیک گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

در این مراسم از حسن نصیری مدیر جهاد کشاورزی سابق شهرستان آبیک با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و بیژن لطفی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی منصوب و مشغول به کار شد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول