اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

نقش سپاه در مدیریت جنگ نرم مثال‌زدنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: نقش سپاه در سازندگی، مدیریت جنگ نرم و خنثی‌سازی فتنه 88 مثال‌زدنی است.

نقش سپاه در مدیریت جنگ نرم مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: آینده ‌سازان جهان ملت ایران به ویژه خط و تفکر امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: یاد و خاطره عاشورا و شهدای دشت کربلا موجب پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد به این دلیل که مردم ما هر سال با شور و اشتیاق فراوان این مراسم را برگزار می‌کنند.

ابراهیمی گفت: شهدا سند شرف ملت ایران اسلامی هستند، زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه همه ماست، اما نباید صرفا گل‌افشانی و غبار‌روبی باشد.

وی ابراز داشت: باید یاد شهدا در قلب و روح مردم، جوانان، پسران، دختران ایران اسلامی باشد و به همین دلیل‌ پیامبر (ص) هر روز به زیارت شهدای احد می‌رفتند.

ابراهیمی درس شهدا را به ما شهامت، ایستادگی، مقاومت و شجاعت خواند و میراث شهدا را حفظ نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه دانست و افزود: جوانان ما باید خود را مدیون شهدا بدانند.

وی خاطرنشان کرد: ما به فرهنگ‌سازی مستمری نیاز داریم و باید پایگاه‌های مقاومت مساجد برنامه‌ریزی کنند.

خطیب جمعه بافت دعوت به تقوا را با ملایمت و حسن خلق و سعه صدر درست و تأثیرگذار خواند و گفت: امروزه ما بلایای بسیاری از جمله ماهواره، مواد مخدر، مشروبات الکلی، فیلم‌های مستهجن، تبلیغات عرفان‌های کاذب، بهائیت، مسیحیت، وهابیت و ... را داریم اگر با جوانان با محبت و از راه درست وارد نشویم، دشمنان ما آنها را جذب می‌کنند.

وی نقش سپاه در مملکت اسلامی ما را بسیار مهم و تأثیرگذار خواند و اذعان داشت: شکست طرح‌های استکبار در خاور‌میانه از دستاوردهای سپاه است.

ابراهیمی نقش سپاه در سازندگی، مدیریت جنگ نرم، خنثی‌سازی فتنه 88 را مثال زدنی و مصداق فرمایش امام (ره) دانست که فرمودند‌، "اگر سپاه نبود مملکت نبود".

وی عنوان کرد: شرط پاسداری از انقلاب، پاسداری و مراقبت از خود است.

امام جمعه بافت با اشاره به 7 تیر و شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران وی ابراز داشت: صبر و بصیرت ملت ما این تلخی را به شیرینی تبدیل کرد و خون پاک شهید بهشتی موجب پیروزی حق بر باطل شد و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی از تلاش‌های دادگستری در شهرستان بافت که موجب دستگیری اراذل و اوباش و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی شد، تقدیر کرد و از دادگستری و نیروی انتظامی خواست با افرادی که شرارت می‌کنند و همچنین بدحجابی برخورد جدی کنند.

وی ‌با اشاره به استفاده صلح‌آمیز کشورمان از انرژی هسته‌ای گفت: رهبر بزرگوار انقلاب پرچمدار استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای در جهان است، زیرا ایشان فرمودند،"تولید، نگهداری و استفاده از سلاح هسته‌ای حرام است، اما استفاده صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای حق همه کشورها است".

ابراهیمی عنوان کرد: اما استکبار جهانی می‌خواهد از این سلاح شیطانی و کشتار جمعی برای تسلط بر کل جهان و منابع مادی و معنوی آن استفاده کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول