اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بروجرد:

فضاهای مجازی باید مدیریت شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: فضای مجازی یک فرصت است که باید به خوبی مدیریت شود.

فضاهای مجازی باید مدیریت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، نادر ارجمندی پنج‌شنبه شب در نشست مطبوعاتی که در اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، گفت: مرکز فناوری و توسعه رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به ایجاد مراکز متعددی تحت عناوین مرکز رسانه‌های دیجیتال، بنیاد بازی‌های رایانه‌ای، خانه‌های دیجیتال در سراسر کشور کرده است.

ارجمندی با توجه به نقش رسانه‌های دیجیتال بر مخاطبان اضافه کرد: برای دسترسی آسان متقاضیان به انواع محصولات فرهنگی، نمایشگاه‌هایی در نقاط مختلف کشور برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری بروجرد در حوزه نمایشگاهی، ایجاد نمایشگاه بزرگ رسانه‌های دیجیتال در بروجرد است.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور 50 غرفه از مراکز تولید محصولات دیجیتالی از سراسر ایران برپا می‌شود که این نمایشگاه در حوزه‌های نرم‌افزارهای رسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای اینترنت و نرم‌افزارهای تولید محصولات و نرم‌افزارهای پاک محصولات خود را عرضه می‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 5 تا 9 تیرماه در محل سالن‌های نمایشگاهی تروکا واقع در میدان قلعه حاتم بروجرد برپا می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول