اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از برکناری و انتصاب جدید در مرکز مازندران گزارش می‌دهد

جابجایی 2 صندلی مدیریتی در یک نیم روز تابستانه

خبرگزاری فارس: برخی برکناری‌ها و انتصاب‌ها ممکن است سال‌ها طول بکشد تا فردی که دوست دارد، مدیر بماند به هدفش برسد اما امروز خبر برکناری و انتصاب شهردار سابق ساری و سرپرست فعلی سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به فاصله کمتر از یک نیم‌روز انتشار یافت.

جابجایی 2 صندلی مدیریتی در یک نیم روز تابستانه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، خبر استیضاح و برکناری علی حجازی از سمت شهرداری ساری که مدت‌ها بر روی میزکار اعضای شورای شهر ساری قرار داشت و تا مرحله استعفای سه نفر از اعضای شورای شهر ساری در صورت استیضاح نشدن شهردار پیش رفت، امروز به سرانجام رسید.

اعضای شورای شهر ساری امروز با اکثریت آرا به استیضاح شهردار رای دادند و حجازی از شهرداری ساری رفت، جزئیات این خبر قرار است به‌زودی منتشر شود.

هنوز اینکه چه تعداد از اعضای شورای شهر رای به رفتن حجازی دادند و در جلسه امروز شورای شهر ساری که امروز به صورت غیرعلنی برگزار شد چه گذشت، بی‌اطلاعیم.

خبر برکناری شهردار مرکز مازندران به فوریت دهان به دهان گشت و هنوز جوهر برکناری حجازی از سمت شهرداری ساری خشک نشده بود که خبر آمد خبری در راه است، حجازی با حکم استاندار مازندران سرپرست سازمان همیاری‌های شهرداری‌های مازندران شد و رکورد برکناری و انتصاب در کمتر از یک نیم‌روز از آن علی‌ حجازی شد.

استاندار مازندران در این حکم سید علی حجازی شهردار سابق ساری را به سمت سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران منصوب کرد.

حجازی به سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران می‌رود تا مسئول کمک به شهرداری‌های استان در اجرای طرح‌های شهری مازندران باشد.

اینکه شهردار به حکم اعضای شورا برکنار می‌شود، مطلب تازه‌ای نیست، اینکه استاندار یک مدیر را منصوب کند نیز مطلب تازه‌ای نیست، اما اینکه فردی در یک روز از سمتش به عنوان شهردار برکنار و سپس توسط یک مسئول بالادستی پست استانی بگیرد و ارتقا می‌شود، مطلبی است که....

کش و قوس‌های فراوانی از سوی اعضای شورای شهر ساری برای استیضاح و برکناری شهردار از بهمن‌ سال گذشته آغاز شد و تا امروز نیز ادامه داشت و در نهایت حجازی صندلی شهرداری ساری را به لقایش بخشید و بر کرسی سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران تکیه زد تا قلم برکناری خشک نشده، ارتقایش را ببیند.

---------------------------------------------------

گزارش از مهرانگیز عباسی و جابر معافی

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول