اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

محرومیت‌زدایی رویکرد اصلی مدیریت استان است

خبرگزاری فارس: استاندار قم محرومیت‌زدایی را از رویکردهای اصلی سال‌های اخیر مدیریت استان دانست و گفت: در راستای این رویکرد حل مشکلات بخش‌ها و مناطق محروم استان در اولویت قرار گرفته است.

محرومیت‌زدایی رویکرد اصلی مدیریت استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین‌ موسی‌پور در هم‌اندیشی جوانان استان قم که با حضور جمعی از جوانان استان و در محل تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی با تبیین ویژگی‌های دوره جوانی بر لزوم مشارکت فعال این قشر در توسعه و عمران و ابادانی کشور تاکید کرد.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران نشست هم‌‌اندیشی جوانان استان، ایجاد هم‌افزایی در بین جوانان، بهره‌مندی از ایده‌های خلاق و سازنده این قشر در راستای ارتقاء رشد و توسعه پایدار استان و تقویت ارتباط و تعامل دو سویه مسئولان با جوانان را از مزایای برپایی این‌گونه نشست‌ها دانست و افزود: این‌گونه جلسات باید مستمر و تا حد امکان به صورت تخصصی و با حضور مدیران بخش‌های مرتبط برگزار شود.

استاندار قم با بیان اینکه این‌گونه برنامه‌ها باید با خروجی مثبت همراه باشد گفت: مسائل، مشکلات و خواسته‌های مطرح شده توسط جوانان حاضر در این نشست باید دسته‌بندی و موارد استانی برای اجرا به دستگاه‌های استان ابلاغ و موارد فرا استانی به دستگاه‌های ملی و ستادی منعکس شوند.

موسی‌پور با تشکر از دغدغه و حساسیت ویژه جوانان نسبت به مسائل و کمبودهای ملی و استانی گفت: بیان مسائل و نقد مشکلات باید منصفانه، دلسوزانه و با لحاظ واقعیات و کارهای انجام شده باشد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش در راستای توجه و آگاهی دادن نسل‌های امروز جامعه نسبت به خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم جوان مسلمان و انقلابی این است که با تطبیق شرایط  قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آگاهی و شناخت خود را نسبت به اوضاع و پیشرفت‌های به‌ وجود آمده افزایش دهد.

استاندار قم به اهمیت این مسئله اشاره و خاطر نشان کرد: تبیین این شرایط و آگاهی از داشته‌های خود، ضمن تعدیل مطالبات و خواسته‌ها ما را بیشتر قدردان نعمت انقلاب اسلامی و آثار و برکات آن خواهد کرد.

موسی‌پور با بیان اینکه وضعیت عمران و آبادانی شهر مقدس قم در قبل و بعد از انقلاب اسلامی قابل قیاس با یکدیگر نیست افزود: در طی این سال‌ها و به ویژه در دولت‌های نهم و دهم، شاخص‌های استان قم در همه زمینه‌ها ارتقاء چشمگیری داشته است.

وی محرومیت‌زدایی را از رویکردهای اصلی سال‌های اخیر مدیریت استان دانست و گفت: در راستای این رویکرد مشکلات بخش‌ها و مناطق محروم استان در اولویت قرار گرفته و تاکنون علاوه بر انجام دو دور کامل سفر به بخش‌ها و روستاهای استان، چندین دور بازدید از محلات محروم و حاشیه‌ای شهر صورت گرفته که مصوبات خوبی برای رفع محرومیت‌ها تصویب و اجرایی شده است.

استاندار قم با بیان اینکه نسبت به نیازها و کمبودهای تمام مناطق شهری و روستایی استان شناخت کافی دارم گفت: برنامه‌ریزی‌های توسعه استان بر مبنای این شناخت و به تناسب مسائل و مشکلات هر بخش تدوین می‌شود.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول