اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

ننگ است فتنه‌گران بر کرسی مدیریت نشسته باشند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: برای ما ننگ است که فتنه‌گرانی که فتنه کردند اکنون بر کرسی مدیریت نشسته باشند بنابراین باید در مدیریت خود تجدید نظر کنیم.

ننگ است فتنه‌گران بر کرسی مدیریت نشسته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: تلاش‌های دشمنان داخلی و خارجی برای این است که نظام اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند و ما باید در مقابل این ترفند بایستیم.

وی اظهار داشت: اگر عده‌ای ناجوانمردانه و ناآگاهانه به این انقلاب زخم می‌زنند بدانند این انقلاب با قوت راه خود را ادامه می‌دهد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از عوامل مانایی انقلاب عمل به وصیت امام است بنابراین در تمام عرصه‌های ملی و فراملی ایران اسلامی حرفی برای گفتن دارد.

جهانبخش افزود: استان بوشهر با قوت گام‌های خود را به سمت توسعه بالنده و پویا بر می‌دارد و هم‌اکنون جزو استان‌های برتر در کشور محسوب می‌شود.

 

اختصاص 8 هزار میلیارد تومان در سفرهای دولت به استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: در طول سه سفر دولت به استان بوشهر 8 هزار و 200 میلیون تومان اعتبار برای عمران و آبادانی استان بوشهر اختصاص یافته است.

جهانبخش با انتقاد از برخی رسانه‌هایی که عملکرد استان در اجرای مصوبات دولت را غیر منصفانه نقد می‌کنند اظهار داشت: استان بوشهر در اجرای مصوبات سفر اول دولت با 98 درصد اجرایی کردن مصوبات جزو 5 استان برتر کشور است.

وی افزود: مصوبات دور دوم سفر نیز 80 درصد اجرایی شده و 55 درصد به بهره‌برداری رسیده و در بین 10 استان برتر کشور در این بخش هستیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در سفر اول 500 میلیون تومان، سفر دوم یک هزار و 500 میلیون تومان و در سفر سوم 6 هزار و 200 میلیون تومان اعتبار برای عمران و آبادانی استان بوشهر اختصاص یافت که رقم بسیار خوب و قابل توجهی است.

جهانبخش در ارتباط با پروژه‌های مهر ماندگار نیز گفت: در کل کشور 900 پروژه مهر ماندگار در نظر گرفته شده که 40 پروژه متعلق به استان بوشهر است و از مجموع 170 هزار میلیارد تومان اعتبار مهر ماندگار 37 هزار و 900 میلیارد تومان آن متعلق به استان بوشهر است.

وی بیان کرد: از اداره کل ارشاد و دستگاه قضا انتظار است با عواملی که افکار عمومی را مخدوش می‌کنند برخورد لازم را داشته باشند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: کارهای انجام شده متعلق به مسئولان و کارکنان اجرایی در استان بوشهر است و کارهای انجام نشده را نیز بر عهده استاندار بگذارید و ما هم استقبال می‌کنیم اما نقد غیر منصفانه نداشته باشید.

 

اختصاص 3.5 میلیارد تومان به شهرستان بوشهر برای تملک اراضی

استاندار بوشهر گفت: 3.5 میلیارد تومان برای تملک اراضی مورد نیاز در شهرستان بوشهر به فرمانداری بوشهر اختصاص می‌دهیم.

جهانبخش اضافه کرد: اولویت توزیع اعتبارات در شورای برنامه‌ریزی در سال جاری با مسکن مهر است تا نیازهای روبنایی و زیربنایی این پروژه مهم به ویژه در شهر عالی‌شهر برطرف شود.

وی بیان کرد: برای هوشمندسازی کلاس‌های درس در استان تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند سهمی برای هوشمندسازی مدارس اختصاص دهند.

استاندار بوشهر ادامه داد: برای رفع مشکلات فاضلاب، درمانگاه شبانه‌روزی و کمبود فضای ورزشی در عالی‌شهر باید نشست ویژه‌ای برگزار شود.

وی بیان داشت: بوشهر نخستین استان برای افزایش قیمت نان نبوده و لازم به ذکر است که قیمت تمام شده نان در بوشهر نیز نسبت به دیگر استان‌ها بالاتر است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول