اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه در مازندران:

بی‌مدیریتی منشاء مشکلات جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه با اشاره به اینکه تا رسیدن به مدیریت دلخواه فاصله زیادی داریم، گفت: بی‌تعهدی و بی‌مدیریتی منشاء مشکلات جامعه است.

بی‌مدیریتی منشاء مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی پیش از ظهر امروز در سیزدهمین نشست کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه که در دفتر امام جمعه شیرگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه هنوز تا رسیدن به مدیریت دلخواه فاصله زیادی داریم، گفت: سرچشمه مشکلات و موانع را باید در بی‌مدیریتی و بی‌تعهدی برخی مسئولان باید جستجو کرد.

امام جمعه شیرگاه با انتقاد از بی‌نظارتی در جامعه افزود: فساد اقتصادی 3 هزار میلیاردی و شکسته شدن آسفالت بعد از چند روز که به دلیل ریختن خاک به جای بیس انجام می‌شود به دلیل بی‌نظارتی است.

وی با اشاره به فعالیت کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه، گفت: باید کارشناسی شده و مستند مسائل شهرستان را بررسی کرد و چکیده آن را برای پیگیری و تذکر به مسئولان مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: از پراکنده‌گویی دوری کنیم و در سایه اخلاص به دنبال اتحاد شهرستانی باشیم.

رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه نیز در این نشست با اشاره به اینکه این کارگروه با دستور معاون سیاسی استانداری مازندران تشکیل شده است، گفت: این کارگروه به دنبال زمینه‌سازی دستیابی به اهداف توسعه سوادکوه است.

حسن شورزند با بیان اینکه از سال 84 تاکنون انتظارات ما برای توسعه به دست نیامده است، گفت: مسیری که در سوادکوه در حال طی شدن است به سوی توسعه نیست.

وجود مدیران غیر بومی ما را رنج می دهد

نایب رئیس کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه در ادامه این نشست با اشاره به حضور فرماندار سوادکوه در نخستین جلسه تشکیل کارگروه در شهرستان سوادکوه گفت: تلاش برای شناسایی استعدادها و مشکلات شهرستان سوادکوه و رایزنی برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف از اهداف تشکیل کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه است.

رمضانعلی قاسمی به واکنش شهرستانی و استانی به خبر خبرگزاری فارس در ارتباط با مطالب کارگروه در ارتباط به توسعه سوادکوه گفت: کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه از کارشناسان مختلف استفاده می‌کند.

وی با اشاره به حضور بیش از 60 درصدی مدیران غیربومی در سوادکوه خاطرنشان کرد: وجود درصد بالایی از مدیران پروازی در سوادکوه دلسوزان شهرستان را رنج می‌دهد.

عضو کارگروه سیاسی اجتماعی شهرستان سوادکوه نیز در این جلسه گفت: در بخش اشتغالزایی شهرستان سوادکوه ضعیف عمل شده است.

قربانعلی عیسی‌زاده با تاکید بر تلاش برای اشتغالزایی در شهرستان سوادکوه گفت: بومی بودن تنها دلیل موفق بودن مدیران نیست بلکه تلاش و تعهد و کارآمدی باید برای مدیران لحاظ شود.

فعال قرآنی سوادکوه نیز در این نشست با تاکید بر لزوم قرآنی بودن مسئولان در سوادکوه گفت: فعالیت قرآنی باید در سوادکوه نمود داشته باشد.

میثم قربانی خواستار تمرکز بر فعالیت‌های هدفمند و اثرگذار در عرصه قرآنی شد و افزود: برای گسترش فضاهای قرآنی با همکاری مسئولان شهرستانی باید در زمینه نصب تابلوهای قرآنی برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول