اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات قزوین:

رسانه‌ها فرزندان نظام هستند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم، فرزندان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

رسانه‌ها فرزندان نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ظهر امروز مصاحبه مطبوعاتی دادستان عمومی و انقلاب قزوین با حضور رسانه‌های خبری در سالن اجتماعات دادستانی شهرستان قزوین برگزار شد.

علی علی‌محمدی در این نشست اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان فرزندان نظام جمهوری اسلامی ایران باید مورد حمایت مسئولان قرار بگیرند.

این مسئول با بیان اینکه پس از هدف‌مندی یارانه‌ها نرخ آگهی نشریات هنوز افزایش نیافته است، تصریح کرد: هزینه چاپ و مخارج نشریات افزایش یافته، اما هنوز تغییری در قیمت آگهی نشریات به وجود نیامده است.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ادامه داد: نرخ آگهی‌های نشریات را مثلثی متشکل از نماینده دولت، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قوه قضائیه تعیین می‌کنند که در حال حاضر نشریات کشور به 15 گروه تقسیم شده‌اند.

علی‌محمدی اضافه کرد: این مسئله به معنی آن نیست که هر نشریه‌ای که ارزان است و می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند، تمام آگهی‌ها به آن نشریه برسد.

این مسئول اعلام کرد: تا چند روز آینده کارهای آیین‌نامه‌ای تعیین نرخ آگهی نشریات صورت می‌گیرد.

علی‌محمدی با اشاره به موقعیت طنزپردازی در رسانه افزود: مقام معظم رهبری در خصوص طنز‌پردازی می‌فرماید که "طنز همانند روغن چرخ‌دنده است" و واقعا هم اگر طنز در رسانه نباشد این چرخ‌دنده خشک می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین با اشاره به شخصیت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی تصریح کرد: دشمنان تصور می‌کردند با به شهادت رساندن شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان می‌توانند نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند که خیالی باطل بود.

علی‌محمدی در خاتمه بیان کرد: خوشبختانه به حرمت خون این شهدا، در این سه دهه از عمر انقلاب، شاهد موفقیت‌های بی‌شماری در کشور بوده‌ایم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول