اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان:

عادت برخی رسانه‌ها از کاه ‌کوه ساختن است

خبرگزاری فارس: ‌سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: برخی رسانه‌ها در قضیه جذب میلاد جهانی با طرح مسائل دوپینگ این بازیکن از کاه کوه ساخته‌اند.

عادت برخی رسانه‌ها از کاه ‌کوه ساختن است

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در مورد آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: عصر امروز اردوی تیم در شهر سرچشمه خاتمه می‌یابد و بازیکنان به منظور ادامه تمرینات و انجام تست‌های پزشکی در دو نوبت روزهای یکشنبه و سه‌شنبه عازم کرمان می‌شوند.

وی با اشاره به آغاز اردوی چهار روزه تیم در هتل جهانگردی شهر کرمان‌ گفت: این اردو از روز یکشنبه آغاز می‌شود و در این مدت بازیکنان با انجام تمرینات آماده‌سازی،دو نوبت تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارند.

قاسم‌پور‌ با اشاره به آغاز اردوی آماده‌سازی تیم در کشور ترکیه از روز پنجشنبه ‌گفت: چهارشنبه با خاتمه یافتن اردوی مس در کرمان عازم تهران می‌شویم و‌ کشور را به مقصد ترکیه برای برپایی اردوی 10 روزه ترک می‌کنیم.

سرمربی مس کرمان با اشاره به جذب میلاد جهانی بازیکن تیم فوتبال صنعت ساری ‌ابراز داشت: این بازیکن واقعا یکی از استعداد‌ها و نوابغ فوتبالی استان مازندران است، با توجه به شناختی که از نوع بازی این بازیکن داشتم و مشورت با برخی مربیان فوتبال کشور‌ تصمیم به جذب این بازیکن گرفتم.

وی تصریح کرد: این بازیکن جزو سهمیه زیر 23 سال تیم حساب می‌شود و از توانایی بالایی برخوردار است.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا در کرمان عده‌ای از کاه کوه ساخته و قصد دارند با بزرگ‌نمایی مسائل مختلف برای تیم حاشیه‌سازی کنند.

وی ابراز داشت: تمام تلاش مسئولان باشگاه به شکلی بوده که در مرحله اول بازیکنان مد‌نظر کادر فنی را  جذب کنند، ما بازیکنان خوب و شاخصی را جذب کردیم، اما برخی یک روز این بازیکنان را پیر‌مرد خواندند و روز دیگر دوپینگی و ... بیان کردند.

قاسم‌پور با بیان اینکه برخی رسانه‌ها اکنون و در مقطع فعلی با بزرگ‌نمایی جریان دوپینگی بودن ‌میلاد جهانی‌ تنها قصد ضربه زدن به تیم و حاشیه‌سازی برای وی را دارند، گفت: همه می‌دانند مشکل دوپینگی شدن این بازیکن به پزشک تیم سابقش ارتباط دارد، این بازیکن بر‌اساس تجویز پزشک تیم از مکمل‌های آلوده استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: احکام صادر از سوی فدراسیون فوتبال نیز نشان دهنده این موضوع است، پزشک تیم سابق میلاد جهانی چهار سال از حضور و ‌فعالیت در فوتبال و این بازیکن نیز تنها یک سال از حضور در فوتبال محروم شد.

قاسم‌پور عنوان کرد: برای من جای سئوال است که چرا برخی دوستان رسانه‌ای‌ داخل و بیرون از کرمان تا این حد برای مس حاشیه‌سازی می‌کنند، اگر بازیکنی دوپینگی بود و با حکم قانون مجازات شد، پس از گذران دوران مجازاتش باید از فوتبال ‌محو‌ شود.

وی گفت: امروز بر‌اساس قانون کشور افرادی که تخلف می‌کنند پس از گذران دوران مجازات و اصلاح وضعیت رفتاری خود حق زندگی و فعالیت در عرصه‌های مختلف اجتماعی را دارند.

سرمربی مس کرمان ‌تصریح کرد: بسیاری از رسانه‌ها در شهرستان‌ها با نگاه حمایتی‌ از تیم‌های محبوب خود حمایت می‌کنند، اما در کرمان از همان نخستین روز تمرینات تیم ‌شرایطی را برای من و بازیکنان تیم ایجاد کردند که موجب سلب آرامش ما شد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول