اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نگرانی رسانه‌ها و مردم برایم ارزشمند است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راه عمران و پیشرفت این استان چالش‌ها و نقدهای رسانه‌ها و نگرانی مردم برایم ارزشمند است.

نگرانی رسانه‌ها و مردم برایم ارزشمند است

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: رسانه‌ها نماینده افکار عمومی هستند که بدون شک نقدها و ابراز نگرانی‌های آنان از روی دلسوزی خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم هماهنگی و همدلی در پیشبرد امور افزود: اگر تنها در یک استان نیاز به کار و تلاش صمیمانه و منسجم باشد آن استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود. 

وی گفت: هرگز از نقدها و چالش‌هایی که رسانه‌ها در مسائل مختلف ایجاد می‌کنند نباید ناراحت شد زیرا با شنیدن این نقدها است که می‌توان ایرادات کارها را برطرف کرد.

نیکزاد بیان کرد: مسئولان در نظام اسلامی نوکر مردم هستند و انجام خدمات به آن‌ها وظیفه مسئولان است، پس باید نگرانی‌ها و تردیدهای مردم را باارزش دانست و برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئولان نباید برای انجام یک کاری غره شوند و نباید هم از نقدها و تشرها بی‌انگیزه شوند.

وی عنوان کرد: در هر جا که مسئولیتی داشتم همواره یکی از مهم‌ترین نقدها و تشرهای رسانه‌ها و یکی از مطالب امیدبخش و تعریف و خداقوت رسانه‌ها را نزد خودم نگه می‌داشتم تا هر وقت برای انجام کاری ذوق زده می‌شدم آن مطلب انتقادی و هر وقت هم که ناراحت و دل‌زده می‌شدم آن مطلب امیدبخش را مطالعه کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید در نظام اسلامی قدر فرصت‌های خدمت را بدانیم و ثانیه‌ای از آن‌ها را هدر ندهیم زیرا مردم ما مردمی شایسته بوده که همواره پشتیبان نظام خود هستند.

نیکزاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به توانایی‌ها و ظرفیت‌های بالای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: باید با همدلی و انسجام بتوانیم بیشترین بهره را از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای پیشرفت و آبادانی در این استان ببریم.

 

* حاضرم با لباس مبدل از چای فروشی در آبشار روزانه 100 هزارتومان  درآمد داشته باشم

وی تصریح کرد: کمتر استانی در کشور وجود دارد که همسایه استان‌هایی باشد که وقتی دمای هوا در آن استان‌ها حدود 60 درجه است در نقاط سردسیری آن دمای هوا 20 درجه سانتی‌گراد است.

نیکزاد این موقعیت را یک موهبت خدادادی خواند و تاکید کرد: باید از رهگذر گردشگری اقتصاد و اشتغال کهگیلویه و بویراحمد را بهبود بخشیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مثبت ارزیابی کردن موقعیت فعلی گردشگری در این استان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز شاهد هستیم در تابستان خیل عظیمی از مسافرین و گردشگران به این استان می‌آیند که می‌توان از این فرصت برای کسب درآمد و اشتغال استفاده کنیم.

نیکزاد با بیان اینکه کار کردن ننگ نیست، تصریح کرد: حاضرم برای اثبات حرفم لباس مبدل بپوشم و تنها در آبشار یاسوج با فروش چای روزانه 100 هزار تومان درآمد کسب کنم.

وی ابراز داشت: با کمی همت می‌توان از گردشگری این استان درآمد کسب کنیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در دین اسلام کار و تلاش جایگاه والایی دارد که لازم است رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ کار در این استان برنامه داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول