اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده خبر مشهد:

خراسان‌رضوی خلأ رسانه‌ای ‌بالایی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده خبر مشهد گفت: خلأ رسانه‌ای در استان خراسان‌رضوی بالاست،‌‌ این در حالی است که 183 رسانه فعال در استان وجود دارد.

خراسان‌رضوی خلأ رسانه‌ای ‌بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدرضا امیرجهانشاهی ظهر امروز در نشست خبری در دانشکده خبر مشهد اظهار کرد: استانداری و مقام‌های مسئول در بودجه‌های استانی و ملی باید به کمک دانشکده خبر بیایند.

وی افزود: دانشکده خبر در افزایش رشته در کل کشور پیش‌گام است و تعداد 10 رشته در دانشکده فعال است و حداقل پنج رشته جدید تا ابتدای مهرماه به آن افزوده می‌شود.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 500 دانشجو در دانشکده خبر مشغول به تحصیل هستند و امیدواریم این تعداد را تا پایان امسال به 800 دانشجو برسانیم.

رئیس دانشکده خبر اضافه کرد: خلأ رسانه‌ای در استان خراسان‌رضوی بالاست،‌ 183 رسانه فعال در استان وجود دارد و بیش از 2 هزار اصحاب رسانه که سطح آموزش تخصصی آنها پایین است‌، رسالت دانشکده خبر آموزش نیروهای متخصص در زمینه رسانه است.

وی افزود: ما با استفاده از بودجه‌های حمایتی دولت، توسعه فعالیت‌های پژوهشی، هم‌چنین توسعه رشته در مقاطع بالاتر و جذب بیشتر دانشجو امیدواریم خلأ موجود در فضای رسانه‌ای شرق کشور را پر کنیم.

جهانشاهی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان دانشکده خبر تاثیر زیادی در فضای رسانه‌ای استان و کشور داشته‌اند.

وی گفت: ما به بودجه‌های ملی و استانی برای توسعه فضای آموزشی و خرید تجهیزات گروه‌های آموزشی جدید نیاز داریم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول