اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس خبر داد

اعلام شکایت باشگاه علیه تهمت‌های برخی رسانه‌ها / دعوت مخالفان به مناظره

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس گفت: طی 9 ماه گذشته حدود 5 هزار و 700 مورد تهمت و افترا علیه مدیریت باشگاه صنعت مس کرمان در رسانه‌های مختلف منعکس و در مورد تمام این موارد اعلام شکایت می‌کنیم.

اعلام شکایت باشگاه علیه تهمت‌های برخی رسانه‌ها / دعوت مخالفان به مناظره

عبدالرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به انتشار حواشی و اخبار کذب در برخی رسانه‌ها، سایت‌ها و وبلاگ‌ها اظهار داشت: تا پیش از اوج گرفتن فصل نقل و انتقالات سیاست باشگاه در قبال این مسائل صبر و سکوت بود.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته طی 9 ماه گذشته حدود 5 هزار و 700 مورد توهین، افترا و اهانت در رسانه‌ها، سایت‌ها، نشریات و وبلاگ‌ها علیه مدیریت باشگاه صنعت مس صورت گرفته و با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، روزانه بین 20 تا 25 مورد توهین که در نوع خود نیز بی‌سابقه است، علیه مسئولان باشگاه صنعت مس منتشر شده است.

داوری تصریح کرد: با توجه به هجمه و فضای مخرب رسانه‌ای که علیه تیم مس ایجاد و اعمال شده است، باشگاه از این پس سیاست صبر و سکوت را دنبال نمی‌کند و برای قرار گرفتن در برابر این فضای ناجوانمردانه تدابیر خاصی اعمال می‌کند.

وی افزود: از این پس با کمک مدیریت دفتر حقوقی شرکت ملی صنایع مس ایران در مورد تمام این موارد اعلام شکایت می‌کنیم، دیگر این فضای توهین و افترا پذیرفتنی نیست و باید از طریق مجامع حقوقی و قضای پیگیر بسیاری از حقایق باشیم.

وی با اعلام خبری مبنی بر فراخواندن تمامی منتقدانش به مناظره ابراز داشت: حسن واحدی قائم‌مقام باشگاه صنعت مس به نمایندگی از سوی رئیس هیئت‌مدیره در این مناظره شرکت می‌کند.

داوری بیان داشت: این مناظره می‌تواند در رسانه ملی با حضور یک مجری بی‌طرف و یا در رادیو و هر جای دیگر مد نظر طیف مخالف باشگاه صنعت مس برگزار شود.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه مس تصریح کرد: در این مناظره قطعا بسیاری از حقایق عنوان می‌شود.

وی تصریح کرد: در این صورت عده‌ای باید در مورد پرونده چگونگی جذب فلمینگ به عنوان سرمربی در رده‌های سنی باشگاه مس پاسخگو باشند به راستی چه کسانی و چگونه این مربی را به کرمان آوردند، قیمت این مربی چقدر بود و در نهایت چه میزان پول به او پرداخت شد.

داوری بیان داشت: جورج مراد را چه کسانی به مس کرمان آوردند، این بازیکن را سه سرمربی فصل گذشته مس مرفاوی، بلازویچ و قاسم‌پور نخواستند، قیمت این بازیکن چقدر بود و در نهایت چه میزان به این بازیکن پول پرداخت شد.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس عنوان کرد: دلیل عدم پرداخت حدود 3 میلیارد تومان مالیات معوقه از سوی باشگاه مس به اداره مالیات چیست، چه کسانی مسئولیت این مسائل و مشکلات را بر عهده می‌گیرند.

داوری خاطرنشان کرد: اگر ما امروز حرف نمی‌زنیم، دلیل بر نادانی ما نیست، ما خیلی از مسائل را می‌دانیم و تنها برای حفظ آرامش تیم سکوت اختیار کرده‌ایم، اگر بسیاری از مسائل را مطرح کنم، عده‌ای دیگر روی ماندن در کرمان را ندارند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول