اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

ادعای رسانه‎های بی‎هویت در مورد دولت نهایت بی‎انصافی است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: ادعای برخی رسانه‎های بی‌هویت در نسبت دادن کم‎کاری به دولت خدمتگزار بی‎منت نهایت بی‌انصافی است.

ادعای رسانه‎های بی‎هویت در مورد دولت نهایت بی‎انصافی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با شماری از فرمانداران و مسئولان دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: برخی رسانه‎ها با زیر سئوال بردن خدمات دولت و نادیده گرفتن این خدمات و تلاش‎ها می‎گویند در استان بوشهر کار نمی‎شود.

وی تصریح کرد: این رسانه‎ها در نهایت بی‎انصافی و با نامردی و سیاه‌نمایی می‎کوشند افکار عمومی را متشنج کنند و نگاه مردم را نسبت به دولت عوض کنند.

جهانبخش ادامه داد: مردم به خوبی به اقدامات دولت در راستای ارائه خدمات بی‎منت به عموم آگاهی دارند و این اقدام رسانه‎های بی‌پدر و مادر موجب تنفر مردم از آنان می‎شود و خدا هم از آنان نمی‎گذرد.

استاندار بوشهر یادآور شد: اقدامات و خدمات دولت و رئیس جمهور و همه کسانی که تلاش می‎کنند امور مربوط به مردم در مناطق مختلف بویژه مناطق محروم به سامان برسد جای قدرشناسی دارد.

وی با اشاره به طرح مهر ماندگار ادامه داد: اجرای طرح مهر ماندگار گام بزرگی در راستای شکوفایی، رشد و توسعه کشور است و اجرای این طرح در کنار سایر اقدامات کارنامه دولت را درخشان‎تر می‎کند.

جهانبخش گفت: سیاه‌نمایی این رسانه‎ها خللی در اراده مسئولان در راستای خدمت بی‎منت به مردم ایجاد نمی‎کند و با همتی راسخ‎تر از گذشته در این زمینه خدمت می‎کنیم.

وی اضافه کرد: سه سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر در مجموع 8 هزار و 200 میلیارد تومان مصوبه داشت که این مصوبات در حال اجرا است.

جهانبخش افزود: این در حالی است که در طرح مهر ماندگار 39 طرح با 37 هزار و 900 میلیارد تومان در استان بوشهر در حال اجرا است که تا پایان دولت دهم باید به بهره‎برداری برسند و این رهاورد بزرگی است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول