اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملکان:

کوتاهی دستگاه‌ها در ارائه گزارش‌های شفاف را رسانه‌‌ای می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملکان گفت: در صورت عدم ارائه گزارش شفاف و صحیح از سوی دستگاه‌های اجرایی مجبور خواهیم بود مسائل را رسانه‌ای کنیم.

کوتاهی دستگاه‌ها در ارائه گزارش‌های شفاف را رسانه‌‌ای می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، شهروز افخمی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام‌نور واحد ملکان با گرامیداشت سالگرد شهادت دکتر چمران و بیان ویژگی‌های شخصیتی این شهید مجاهد، از اساتید و دانشگاهیان خواست تا همیشه شهید چمران را برای خود به‌عنوان یک الگو قرار دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به قرار گرفتن دانشگاه پیام‌نور ملکان در موقعیت خاص جغرافیایی اضافه کرد: ملکان به‌عنوان مرکز ثقل استان‌های غربی کشور ظرفیت‌های توسعه را دارا است و از آنجایی که فرصت خدمتگزاری به ما و تمام مسئولان کم است، از این‌رو مسئولان فرصت‌ها را از روزشمار به ساعت‌شمار و حتی دقیقه‌شمار کاهش داده و در خدمت‌رسانی بیشتر تلاش کنند.

افخمی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین دانشگاه پیام‌نور به‌خاطر قدم‌های برداشته شده خواستار شتاب‌دهی بیشتر به روند توسعه پیام‌نور ملکان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های دولت نهم و دهم در خصوص توسعه کمی و کیفی دانشگاه پیام‌نور تصریح کرد: معلوم نیست دولت آینده به پیام‌نور و توسعه آن تا چه حد توجه خواهد کرد از این‌رو مسئولان در مدت باقی‌مانده از دولت فعلی باید به روند توسعه دانشگاه پیام‌نور شتاب بیشتری دهند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گریزی نیز به مسائل حوزه انتخابیه خود زد و برای توسعه و عمران و آبادی منطقه از تشکیل جلسات ماهانه با مردم به‌خصوص نخبگان شهرستان خبر داد و گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان عملکردهای خود را شفاف کرده و به مردم گزارش کنند.

وی تأکید کرد: در صورت عدم ارائه گزارش شفاف و صحیح مجبور خواهیم بود مسائل را رسانه‌ای کنیم.

قادر حبیبی سرپرست جدید دانشگاه پیام‌نور ملکان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پیام‌نور ملکان ارتقای سطح علمی، جذب اساتید مجرب، ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی را از برنامه‌های آتی این دانشگاه برشمرد.

وی همچنین بر ارتقای دانشگاه پیام‌نور ملکان از واحد به مرکز تأکید کرد.

هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و 500 دانشجو در 22 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام‌نور واحد ملکان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول