اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان:

رسانه‌ها در تحقق مشاغل خانگی نقش مؤثری دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: باید شعار هر ایرانی یک مهارت و هر خانه یک کارخانه با همکاری همه دستگاه‌ها عملی شود.

رسانه‌ها در تحقق مشاغل خانگی نقش مؤثری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ‌مهدی ابراهیمی‌نژاد ظهر امروز در نخستین جلسه طرح تکریم ارباب رجوع‌ با تأکید بر ضرورت توجه به مهارت آموزی در اوقات فراغت جوانان اظهار داشت: نیروی مهارت آموخته ثروت جامعه و مشکل‌گشای آن است.

وی با اشاره به کوچک‌سازی دولت و توجه ویژه به اشتغال خانگی گفت: باید شعار هر ایرانی یک مهارت و هر خانه یک کارخانه با همکاری همه دستگاه‌ها عملی شود و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی این امر نقش خطیر و حساسی دارند.

ملامحمدی رئیس اداره آموزش و پژوهش فنی و حرفه‌ای استان نیز گفت: کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز از اول تیر ماه در مراکز ثابت دولتی به صورت رایگان و آموزشگاه‌های آزاد با تخفیف ویژه آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه ادامه می‌یابد. 

جهانگیری رئیس اداره آزمون فنی و حرفه‌ای استان نیز مقطع دبیرستان و دانشگاهیان را از اولویت‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در طرح اوقات فراغت دانست و اظهار داشت: براساس تفاهمنامه با آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، کانون‌های مساجد، اداره کل ورزش و جوانان و کمیته امداد این طرح اجرا می‌شود.

علیمرادی مدیر روابط عمومی فنی و حرفه‌ای استان نیز گفت: زنگ افتتاح طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان با عنوان مهارت‌آموزی تابستان صبح چهارشنبه 31 خرداد ماه سال‌جاری در مراکز آموزشی سراسر استان کرمان نواخته می‌شود.

وی از خبرگزاری‌ها، نشریات و صدا و سیمای مرکز کرمان برای همکاری در توسعه و ترویج و آگاهی‌بخشی به جمعیت جوان استان در زمینه آموزش‌های مهارتی قدردانی کرد و همکاری بیشتر در این زمینه را خواستار شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول