اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات قزوین:

ترویج مواد مخدر از رسانه‌های بیگانه نشأت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: ترویج استعمال مواد مخدر و افیونی در جوامع از تبلیغات رسانه‌های بیگانه نشأت می‌گیرد.

ترویج مواد مخدر از رسانه‌های بیگانه نشأت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی علی‌محمدی شب سه‌شنبه در نشست مدیران و سرپرستان رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب استان قزوین اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مؤثری در جلوگیری از اعتیاد جوانان دارند و با آگاهی‌بخشی از تبعات مواد مخدر می‌توانند از روند پیشرفت این مواد در جامعه پیشگیری کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان شکار شکارچیان اعتیاد به شمار می‌آیند، افزود: رسانه‌ها با هشیار کردن خانواده‌ها می‌توانند فرزندانشان را از اعتیاد دور نگه‌دارند.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین اعلام کرد: سه هزار و 500 کارخانه و کارگاه تولیدی در 12 شهرک صنعتی در استان قزوین وجود دارد که اشتغال جوانان در این صنایع تولیدی از رفتن جوانان به سوی اعتیاد جلوگیری می‌کند.

علی‌محمدی با اشاره به واقعه خبرنگار قائمشهری تصریح کرد: برخی از مدیران که آستانه تحملشان پایین است و نمی‌توانند واقعیت‌ها را بشنوند و پاسخ‌گو باشند به ساحت خبرنگاران تعرض می‌کنند که این واقعه در شهرداری قائمشهر مازندران رخ داد و مسئول روابط عمومی این شهرداری خبرنگار را مورد ضرب و شتم قرار داد.

وی اضافه کرد: اهانت به رکن چهارم اهانت به تمام ارکان جامعه است چون که خبرنگاران با حداقل‌ترین دستمزد فعالیت می‌کنند.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین با اشاره به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان کرد: وظیفه ملی، جمعی و رسانه‌ای است که از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی حمایت کنیم.

علی‌محمدی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی بی‌بدیل است، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با توجه به رسالت خود باید در راستای فرهنگ‌سازی تولید ملی و توسعه این شعار در بین آحاد جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول