اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه مس

عباس آقاملایی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه صنعت مس کرمان گفت: عباس آقاملایی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و ورزشی‌‌نویس کرمان به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس کرمان انتخاب شد.

عباس آقاملایی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس شد

عبدالرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با رد خبر توافق باشگاه استقلال با مهدی رحمتی اظهار داشت: رحمتی هنوز به هیچ تیمی پاسخ نداده و اخبار منتشر شده در مورد تمدید قرارداد وی با استقلال صحت ندارد.

وی افزود: در گفت‌وگویی که با این دروازه‌بان انجام داده‌ام، مقرر شد تا طی چند روز آتی وی پاسخ خود را به پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه مس کرمان ارائه کند.

داوری با اعلام خبر برگزاری جلسه معارفه سرپرست جدید باشگاه صنعت مس کرمان بیان داشت: امروز رسما احمد نخعی به عنوان سرپرست باشگاه معرفی می‌شود، وی از چند روز گذشته در اردوی آماده‌سازی تیم در سرچشمه حضور یافته و اکنون نیز در کنار تیم است.

وی از حضور ضیایی‌پور به عنوان رئیس هیئت پزشکی در باشگاه مس خبر داد و گفت: این هیئت شامل متخصص تغذیه، روانشناسی و فیزیوتراپی است، ضمن آن که حضور مداحی به عنوان پزشک در کنار تیم هنوز مشخص نشده است.

داوری در پایان از انتخاب عباس آقاملایی خبرنگار ورزشی‌نویس استان کرمان به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم خبر داد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول