اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

عرضه قیر در بورس شهرداری‌ها را فلج کرده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: عرضه قیر در بورس سبب شده تا عملاً فعالیت شهرداری‌ها در بخش آسفالت به تعطیلی کشیده شود.

عرضه قیر در بورس شهرداری‌ها را فلج کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده امیر رسولی عصر امروز در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر و نماینده شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عرضه قیر در بورس سبب شده تا شهرداری‌ها از خرید قیر ناتوان باشند و عملا آسفالت در شهرها به آرزو مبدل شود.

وی افزود: شهرداری‌ها توان خرید نقدی در بورس را ندارند و به این دلیل باید برای حل این مشکل شهرداری‌ها اقدامی عملی کرد.

این مقام مسئول با اشاره به مطالبات شهرداری شوشتر از نهادهای دولتی گفت: شهرداری شوشتر طلب زیادی از کشت و صنعت کارون شوشتر دارد و این شرکت از پرداخت عوارض آلایندگی خود به شهرداری شوشتر استنکاف می‌کند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: پیگیری‌های زیادی برای حل این مشکل انجام شده است ولی در این باره تاکنون به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه خاکسترهای این شرکت مردم شوشتر را کلافه کرده است، تأکید کرد: مشکلات زیادی برای شهرداری شوشتر برای تنظیف معابر به وجود آمده و مردم نیز از نظر بهداشتی با مشکل مواجه شده‌اند.

این عضو شورا اسلامی شهر شوشتر تأکید کرد: سالانه برای ایجاد آلایندگی شرکت کشت و صنعت کارون این شرکت به شهرداری شوشتر عوارضاتی پرداخت می‌کرد ولی چند سال است که این عوارضات نیز پرداخت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه مزارع این شرکت بسیار به شهر نزدیک است، خاطرنشان کرد: مزارع کشت نیشکر این شرکت کمتر از سه کیلومتری شهر واقع شده‌اند و به این دلیل با آتش زدن این مزارع خاکستر آن با سرعت به محیط شهری می‌رسد و هوای شوشتر را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر برای حل این مشکل در حال پیگیری است، تأکید کرد: باید روش‌های جدید را برای معدوم‌سازی بازمانده‌های نیشکرهای برداشت شده از سطح مزارع به کار برد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول