اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

سامان‌دهی بازار روز برازجان از بزرگترین اقدامات شهرداری است

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: سامان‌دهی بازار روز برازجان از بزرگترین اقدامات شهرداری است.

سامان‌دهی بازار روز برازجان از بزرگترین اقدامات شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کریم حسین‌آبادی عصر امروز در نشست با مدیران شهرداری برازجان اظهار داشت: برازجان بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر در شهرستان دشتستان است و توسعه و آبادانی آن از اهمیت بالایی برخوردار است که مسئولان شهرداری به آن توجه دارند.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: توجه به مسائل و نیازهای مختلف شهری از طریق اولویت‌بندی از مسائل مهمی است که شهرداری برازجان در دستور کار قرار داده و همواره در این مسیر تلاش داشته است.

حسین‌آبادی ادامه داد: توجه به نظرات و راهکارهای مردم و مسئولان در اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی از رویکردهای شهرداری برازجان است که سبب افزایش راندمان کار و بهبود وضعیت شهری شده است.

وی در همین راستا بیان داشت: یکی از دغدغه‌های اساسی مردم و مسئولان شهر برازجان سامان‌دهی ترافیک شهری و رفع نقاط حادثه‌خیز این شهر بوده که با تلاش‌های گسترده شهرداری برازجان در ماه‌های گذشته موفقیت ارزشمندی در این زمینه داشته‌ایم.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های شهرداری برازجان در ارتباط با سامان‌دهی بازار روز برازجان عنوان کرد: رفع مشکلات و مسائل بازار روز برازجان به یکی از مسائل حساس شهری تبدیل شده بود که با برنامه‌ریزی جامع و مدون شهرداری برازجان این مساله صورت پذیرفت و هم‌اکنون شاهد اجرای پروژه‌های مربوط به طرح سامان‌دهی بازار روز برازجان هستیم.

شهردار برازجان ایجاد آرامستان جدید شهر برازجان را یکی از برنامه‌های این شهرداری عنوان کرد و گفت: برای اجرای فاز اول این طرح در اعتبارات سال جاری 10 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفتیم که تاکنون تنها یک میلیارد و 500 میلیون ریال آن اختصاص یافته است.

حسین‌آبادی در ارتباط با زمان بهره‌برداری از این پروژه اذعان داشت: فاز اول آرامستان جدید شهر برازجان نیمه دوم سال جاری برای خاکسپاری مردگان به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار برازجان متذکر شد: در پروژه‌های پیشنهادی سال 91 شهرداری برازجان برای آرامستان این شهر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیشنهاد شده است.

حسین‌آبادی تصریح کرد: برای احداث آرامستان جدید برازجان که زیرسازی آن در دست اجراست 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: آرامستان قدیم شهر برازجان به دلیل واقع شدن در محدوده شهری، تکمیل ظرفیت و نامناسب بودن فضای آن به یکی از مشکلات شهر برازجان تبدیل شده است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول