اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان:

پلیس ساختمان شهرداری کاشان مقتدرتر عمل کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشان گفت: برای جلوگیری از تخلفات ساخت‌و‌ساز در کاشان پلیس ساختمان شهرداری کاشان باید مقتدرتر عمل کند.

پلیس ساختمان شهرداری کاشان مقتدرتر عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جلوگیری از تخلفات در حوزه ساخت‌وساز و خودداری از تخلفات کاربری، پلیس ساختمان شهرداری کاشان باید با متخلفان قوی‌تر برخورد کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس ساختمان شهرداری کاشان هم‌اکنون فعال است و تخلفات را بررسی می‌کند، بیان کرد: برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی پس از اخطار کتبی به مالک ساختمان، باید وی برای اخذ پایان‌کار و دریافت خدمات شهری به شهرداری مراجعه کرده و شهرداری مالک ساختمان را به ماده 100 ارجاع داده و سپس به تخلفات انجام شده رسیدگی شود.

فرماندار کاشان خاطرنشان کرد: احداث واحدهایی که مغایر با اصول شهرسازی و اصول فنی باشد برابر مقررات رأی به تخریب داده می‌شود.

جوادی یادآور شد: در صورت اعتراض مالک به رأی تخریب، مالک می‌تواند اعتراض خود را به کمیسیون تجدیدنظر ارائه کرده و در صورت اعتراض به کمیسیون تجدیدنظر نیز می‌تواند به دیوان عدالت اداری مراجعه کند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در شورای ترافیک شهرستان کاشان بیان کرد: در سال گذشته شش جلسه شورای ترافیک و همچنین در سه ماه نخست سال‌جاری نیز دو جلسه شورای ترافیک شهرستان برگزار شده و موانع و مشکلات ترافیکی شهرستان در دو کمیته فرعی در سال‌جاری بررسی و رسیدگی شده است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان کاشان تصریح کرد: حل مشکلات ترافیکی شهرستان کاشان در حوزه‌های عمرانی، حوزه امکانات زیربنایی و اصولی بررسی و به‌دلیل عدم اعتبارات شورای ترافیک، مصوبات اعتباری آن در چارچوب قوانین و مقرارت شورای شهر و شهرداری قرار می‌گیرد.

جوادی در ادامه بر تهیه قوانین و مقررات ترافیکی شهرستان براساس کار کارشناسی تأکید کرد و گفت: درصد بالایی از روان‌سازی ترافیک شهرستان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان کاشانی امکان‌پذیر است که برای رسیدن به وضعیت ایده‌آل نیاز به فرهنگ‌سازی عمومی توسط رسانه‌هاست.

ریاست شورای ترافیک شهرستان کاشان برعهده فرماندار کاشان است و سازمان‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، اداره راه، پلیس راهور و سایر نهادهای مرتبط این شهرستان عضو این شورا هستند. 

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول