اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

فعالیت شهرداری شیراز 24 ساعته باشد

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز با بیان اینکه کاهش مدت زمان اعطای پروانه‌های ساختمانی باید مورد توجه ویژه باشد، گفت: کارکنان شهرداری باید شبانه‌روز در خدمت شهروندان باشند.

فعالیت شهرداری شیراز 24 ساعته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل حوزه شهرداری شیراز، علیرضا پاک‌فطرت در نشستی که با حضور رئیس شورای اسلامی فارس و رئیس کل بازرسی این استان برگزار شد، با اشاره به لزوم ارتقای سلامت اداری در مجموعه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: باید شجاعت مدیران و کارکنان در انجام کارهای بزرگ با در نظر گرفتن مقوله سلامت اداری افزایش یابد.

شهردار شیراز با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع تمام مشکلات شهرداری حتی در بخش درآمد را حل می‌کند، تحقق بودجه کامل شهرداری با همدلی کارکنان توانمند و خوش‌فکر شهرداری در سال 90 را شاهدی بر این مدعا دانست.

پاک‌فطرت در ادامه با تأکید بر اینکه کارکنان شهرداری باید به صورت 24 ساعته در خدمت شهروندان باشند، تصریح کرد: کاهش مدت زمان اعطای پروانه‌های ساختمانی باید مورد توجه ویژه باشد.

وی در ادامه شهر را متعلق به همه شهروندان دانست و تصریح کرد: ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو و همچنین انتقادات سازنده باید از سوی شهروندان در راستای ارتقای شیراز در تمام بخش‌ها از جمله بهبود منظر شهری مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی استان فارس نیز سرعت بخشیدن به کار شهروندان به همراه حسن خلق و ارائه اطلاعات کافی را موجب رضایتمندی شهروندان دانست و اظهار داشت: حذف بروکراسی‌های اداری و پرهیز از دوباره‌کاری باید سرلوحه عملکرد تمام ادارات باشد.

مظفر مختاری ارائه پاسخ شفاف به شهروندان از سوی مجموعه‌های مختلف به‌ویژه شهرداری شیراز را خواستار شد.

رئیس کل بازرسی استان فارس نیز با بیان اینکه جایگاه نظارتی سازمان بازرسی جامع و فراگیر است و باید در تمام ادارات به نظارت نگاه ویژه‌ای شود، تصریح کرد: انجام وظایف و مأموریت‌های گسترده اداری براساس قوانین مختلف و همسو با تأکیدات مقام معظم رهبری، تلاش در راستای ارتقای سلامت اداری است.

محمد عبودی به قانون ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد نیز به تفصیل اشاره کرد و موارد متفاوتی مانند شفاف‌سازی بودجه، کاهش دخالت‌های غیرضروری دولت در اقتصاد، تمرکززدایی، نظام هماهنگ حقوق و دستمزد، مبارزه با فرار مالیاتی، پولشویی، رانت‌خواری و زمین‌خواری و به رسمیت شناختن حق نظارت مردم بر نظام اداری را مورد تأکید قرار داد.

وی خواستار تبدیل ایران به الگویی برای تمام کشورها در سلامت اداری با توجه به آموزه‌های دینی و اعتقادی حاکم بر آن شد.

بازرس منطقه سه کل کشور افزود: وجود افراد دلسوز با روحیه ایثارگری در شهرداری شیراز متضمن ارتقای سلامت اداری در این مجموعه است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول