اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری آذربایجان‌غربی اعلام کرد

اصلاح چارت سازمانی شهرداری‌های شهرهای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری استانداری آذربایجان‌غربی گفت: چارت سازمانی شهرداری‌های شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی اصلاح می‌شود.

اصلاح چارت سازمانی شهرداری‌های شهرهای آذربایجان‌غربی

مهدی داداش‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اصلاح چارت سازمانی شهرداری‌های شهرهای آذربایجان‌غربی از سه سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و در حال حاضر برنامه‌ریزی برای اصلاح چارت سازمانی شهرداری‌ها در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه در این زمینه تلاش می‌شود نیروی انسانی شهرداری‌ها تقویت شود، تصریح کرد: بسیاری از شهرهای استان فاقد نیروی انسانی کافی هستند و این امر سبب بروز مشکلات متعددی شده است.

داداش‌زاده از برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌ها در استان خبر داد و افزود: در این زمینه می‌توانیم نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری‌ها را از طریق برگزاری آزمون تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات برخی از شهرداری‌ها در گذشته به صورت سنتی بود، خاطرنشان کرد: با اصلاح چارت سازمانی شهرداری‌ها و انتخاب افراد از روی توانایی‌هایی که دارند، می‌تواند شهرداری‌ها را در ارائه خدمت به مردم به صورت تخصصی‌تر کمک کند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در صورت عدم اصلاح چارت سازمانی شهرداری‌ها به خوبی نمی‌توانند به نیاز مردم پاسخ دهند، گفت: به تمام شهرداری‌ها در استان ابلاغ شده تا نیازهای خود را در زمینه نیروی انسانی اعلام کنند تا استانداری نسبت به برگزاری آزمون و به‌کار‌گیری نیروی انسانی مورد نیاز اقدام کند.

سومین دوره آزمون استخدامی شهرداری‌های شهرهای استان آذربایجان‌غربی در سال 91 برگزار و طی آن نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول