اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم شهرداری تبریز تاکید کرد

ستاره‌پروری به جای خرید ستاره/ پاسخگوی تمام مسائل فنی تیم شهرداری تبریز هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شهرداری تبریز بر ستاره‌پروری به‌جای خرید ستاره تاکید کرد و گفت: پاسخگویی تمام مسائل فنی تیم شهرداری بوده و به هیچ عنوان مسئولیت خود در نتیجه‌گیری را کتمان نمی‌کنم.

ستاره‌پروری به جای خرید ستاره/ پاسخگوی تمام مسائل فنی تیم شهرداری تبریز هستم

فراز کمالوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه نباید نتایج هفته‌های اول ملاکی برای قضاوت عملکردم باشد،‌ اظهار داشت:‌ تیم‌های من در نیم‌فصل دوم بهتر نتیجه گرفته و حتی زمانی با تراکتورسازی به لیگ برتر صعود کردیم در نیم‌فصل اول با 13 امتیاز از شاهین بوشهر عقب بودیم، اما در نهایت موفق به جبران این فاصله زیاد شدیم.

کمالوند با اشاره به سابقه باشگاه شهرداری در مسابقات کشوری و تجربه سهرابی در مدیریت این تیم گفت: تیم شهرداری تبریز از تجربه خوب باشگاه‌داری برخوردار بوده و این تیم سابقه حضور در بازی پلی‌آف و صعود به لیگ برتر را دارد به همین علت زمینه برای صعود این تیم به لیگ برتر مساعد است.

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز در مورد لیست جذب نفرات خود گفت: با اعتقاد به ستاره‌پروری مهدی کیانی و محمد ابراهیمی که امروز از ستارگان تراکتورسازی هستند را زمانی که در امید صبای قم و پیام شیراز حضور داشتند جذب این تیم کردم.

این مربی در همین مورد خاطرنشان کرد: چند روز گذشته در تمرینات تیم جوانان و امید شهرداری تبریز حضور یافته و شش بازیکن تیم امید نظرم را جلب کرد که با حضور در تمرینات تیم بزرگسالان شرایط ترقی را پیدا خواهند کرد.

شهرداری تبریز به اردوی ترکیه می‌رود

وی از اردوی تیم شهرداری در ترکیه خبر داد و افزود: بعد از بستن تیم و مشخص شدن نفرات، برای کسب آمادگی لازم در مسابقات لیگ آزادگان اردویی را در ترکیه خواهیم داشت.

وی گفت: کمپی که تیم شهرداری تبریز برای اردوی خود برگزیده است همان مکانی است که با تیم تراکتورسازی در سال‌های گذشته در آن حضور داشته است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول