اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

شهرداری به تنهایی نمی‏تواند پایانه مسافربری احداث کند

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: آغاز بخشی از عملیات اجرایی احداث پایانه مسافربری شهر دماوند در بودجه امسال پیش‏بینی شده است اما توان شهرداری در حدی نیست که به تنهایی بتواند پایانه را بسازد.

شهرداری به تنهایی نمی‏تواند پایانه مسافربری احداث کند

مرتضی همتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: سال‏های گذشته زمینی برای احداث پایانه مسافربری دماوند به شهرداری این شهر تحویل داده شد که کاربری آن در طرح‏های جامع نیز تغییر یافت.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری در حال پیگیری برای تغییر کاربری زمین جانمایی شده است تا پایانه مسافرتی بین‏شهری شهر دماوند در آنجا احداث شود.

شهردار دماوند اضافه کرد: طرح پایانه پیش از این تهیه و در سال جاری بودجه بالغ بر یک میلیارد ریال از سوی شهرداری برای آن پیش‏بینی شده، اما احداث و تکمیل این طرح نیازمند میلیاردها تومان اعتبار است.

همتی افزود: با توجه به بودجه‏ای که امسال برای این پروژه از سوی شهرداری پیش‏بینی شده است، عملیات خاکی آن انجام و سرمایه‏گذاران بخش خصوصی می‏توانند در ادامه و تکمیل عملیات احداث پروژه با شهرداری همکاری کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه شهرداری با چند تن از سرمایه‏گذاران بخش خصوصی وارد مذاکره شد و آنها نیز علاقه‏مندی خود را نشان داده‏اند اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‏ایم.

بر اساس این گزارش، پایانه مسافربری شهر دماوند در زمینی به وسعت یک هکتار واقع در تقاطع بلوار بعثت گیلاوند و جاده تهران - فیروزکوه جانمایی شده است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول